Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt me door....structor zei:Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Ep Woody zei:Omdat ik nu een gerecht aan het bereiden ben, staan er vlammen in mijn avatar. Als hij straks klaar is verdwijnen de vlammen weer.
Ivo-tje zei:Je hebt me door....structor zei:Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Wat heb je gebruikt?Ep Woody zei:Misschien voor dit soort gerechten iets andere kolen gebruiken.
Wat is de aanschafwaarde van een complete set?Jappert zei:Zie de Heatermeter voor het eerst life in actie zo. Gaaf, kan niet wachten tot ik alle componentjes binnen heb.
Ja hoor wil ik wel... Ik weet alleen niet wat ik doeReneR zei:Ivo-tje zei:Je hebt me door....structor zei:Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
En dat komt me zoooo bekend voor.....
(Kan er niet een masterclass georganiseerd worden door iemand die weet wat hij doet en dan de rest aan de tafel erbij om zelf zijn eigen set te solderen? Ik heb wel een "mancave" als locatie te beschikking hoor!!!)
Heatermeter compleet weet ik niet, maar die van mij met de drie items: controller, masternode & displaynode kwam op 150 euro ex probes (als je de displaynode weglaat komt het op 100 euro)RedFox zei:Wat is de aanschafwaarde van een complete set?Jappert zei:Zie de Heatermeter voor het eerst life in actie zo. Gaaf, kan niet wachten tot ik alle componentjes binnen heb.
Ik las ergens dat er Maverick ET 72/73 probes kunnen worden toegepast, ik heb hier ook nog een Maverick ET732 set met die probes.
Sorry voor de vraag die off-topic is, inderdaad goed idee van Emiel om apart draadjes voor de Heatmeter 4.0 te openen.
structor zei:Ja hoor wil ik wel... Ik weet alleen niet wat ik doeReneR zei:Ivo-tje zei:Je hebt me door....structor zei:Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
(Kan er niet een masterclass georganiseerd worden door iemand die weet wat hij doet en dan de rest aan de tafel erbij om zelf zijn eigen set te solderen? Ik heb wel een "mancave" als locatie te beschikking hoor!!!)
ReneR zei:structor zei:Ja hoor wil ik wel... Ik weet alleen niet wat ik doeReneR zei:Ivo-tje zei:Je hebt me door....structor zei:Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Dat is dus PRECIES wat ik bedoel, misschien is een op dit gebied ervaren knutselaar bereid te vinden om zoiets te begeleiden???
Ik woon centraal in het land en heb, zoals wel eens op wat foto's te zien is, een redelijk "tuinhuisje" staan.
Kunnen misschien een leuke dag organiseren (en als 1 dag niet genoeg blijkt er een extra dag bij afspreken)
Mocht iemand ondertussen iets willen bereiden....Kamado, Weber 57 en 4-pits gasser staan klaar.....
Misschien leuk als "Genootschaps-knutsel-dag-workshop-ding" (en als er meerdere ervaren soldeerders zijn...meer begeleiding is altijd goed!!!)