Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, maar het helpt wel sappigheid te houden en je run binnen een schappelijke tijd af te ronden zelfs met wrappen heb ik bijna altijd rond de 12u gezetenMoet een brisket altijd ingepakt worden?
ervan gevonden. Dat zou de voorkeur hebben gezien je vlees dan verser is en niet ingevroren is geweest.
Werken met alu folie en dit heel strak inpakken zal ook helpen al ga je dan een zachtere korst krijgen. Er is hier geen goed of fout, maar elke keuze heeft zijn voor en nadelen.
Als je met butcher paper werkt, kan je dit bevochtigen met vet (gesmolten rundervet dat je van je brisket hebt getrimt, is hier perfect voor), waardoor je meer perceptie van sappig vlees krijgt (vet = sappigheid)
Lang genoeg op voorhand zouten helpt ook om het vlees vocht te laten ophouden.
En last but not least. Je kan natuurlijk de flat en de point van elkaar los maken en apart bereiden.
Mad scientist barbecue!Brisket ziet er goed uit. Is toch een best stuk vlees zo. En dat ene droge stukje... gewoon even door de jus halen en lekker me op eten.
Ik kwam laatst een filmpje tegen op YT van iemand die het geheim van Aaron Franklin probeert te kraken. Die kerel smeerde zijn brisket in met rundervet voordat hij het ging inpakken. En na het garen haalde hij het uit het papier en pakte het opnieuw in met rundervet voor het rusten. Hij was erg aangenaam verrast door de uitkomst. En vermoed dat Aaron Franklin het ook zo doet. Miss iets om eens te proberen.