Dus.. na een paar jaar een kamado gehad te hebben en een bekvam mod voor mijn mini kamado besloten dat het nu toch echt tijd is om mijn bbq hok op te gaan ruimen en meteen een buitenkeuken te bouwen 
Dus plan gemaakt en in 3d getekend (Fyi: Tinkercad is best nice om simpel 3d tekeningen in te maken!
Vervolgens hout gehaald (douglas) en begonnen met meten, zagen etc!
Dag 1 van het bouwen zit erop
Dag 2:
Onderstel gemaakt, planken erop om het dicht te maken en de onderste laag is done.
Nu de hoogte in!
Staanders bevestigd, gelukkig denkt mijn vrouw mee en die had de slimme tip om de stelvoeten alvast te monteren omdat wanneer die klaar is hij mega zwaar wordt
bovenste laag erop.
Dag 2 zit erop!
Dag 3:
Korte kant bouwen.
Zelfde idee, eerst onderstel, pootjes eronder en de hoogte in!
Plek waar de kamado's komen uitgemeten hoe hoog de steunplanken moeten komen en balken gemonteerd zodat hier morgen de planken voor de bodemplaten van de kamado's kunnen komen.
Dag 3 is done!
Morgen verder met afdichten van de achterwand, zijkanten en de planken voor de kamado's maken.
Indien er nog tijd over is kan daarna het aanrechtblad erop!
To be continued!

Dus plan gemaakt en in 3d getekend (Fyi: Tinkercad is best nice om simpel 3d tekeningen in te maken!
Vervolgens hout gehaald (douglas) en begonnen met meten, zagen etc!
Dag 1 van het bouwen zit erop

Dag 2:
Onderstel gemaakt, planken erop om het dicht te maken en de onderste laag is done.
Nu de hoogte in!
Staanders bevestigd, gelukkig denkt mijn vrouw mee en die had de slimme tip om de stelvoeten alvast te monteren omdat wanneer die klaar is hij mega zwaar wordt

bovenste laag erop.
Dag 2 zit erop!
Dag 3:
Korte kant bouwen.
Zelfde idee, eerst onderstel, pootjes eronder en de hoogte in!
Plek waar de kamado's komen uitgemeten hoe hoog de steunplanken moeten komen en balken gemonteerd zodat hier morgen de planken voor de bodemplaten van de kamado's kunnen komen.
Dag 3 is done!
Morgen verder met afdichten van de achterwand, zijkanten en de planken voor de kamado's maken.
Indien er nog tijd over is kan daarna het aanrechtblad erop!
To be continued!