BasBQ
Beef en Steak

Mijn 50ste BBQ dit jaar

AV zei:
JohanD zei:
Op dit tempo redden we de 100.

ben ik wel benieuwd :eek:m wat voor reden wil je de 100 halen dan ??

op die ander forum streefde ook een noordeling erna.
en dat was bijtrekken op meerdre  momenten.( met tegenzin dus) :(

Ik zeg niet dat ik de 100 wil halen. Ik zet de Q aan als het past en ik er zin in heb (en dat is bijna altijd). Het is puur een conclusie dat als dit zo doorgaat, ik de 100 haal. Leuk maar geen must. En wat betreft het eten: Ik maak er zeker wel werk van, het vlees wordt gemarineerd, geglaceerd etc. Het wordt dus niet even warm gemaakt met een ruitjes patroon.
 
Gefeliciteerd Johan, ik dacht dat ik de Q vaak aan had maar jij kan er helemaal wat van, pas maar op dat je niet de Groningse Noskos wordt! ;)

 
DanBras zei:
Een BBQ-moment heeft wat mij betreft als definitie dat je naar buiten bent gegaan, kolen hebt aangemaakt in de starter of je Q (gas kan natuurlijk ook maar dat zullen er niet zoveel zijn), de Q op temperatuur hebt laten komen en dan daarna lekker hebt klaar gemaakt high&fast of low&slow wat je wilde maken.  En uiteraard daarna alles lekker hebt opgepeuzeld.

Er is denk ik niemand die iedere en elke keer weer een compleet drie-gangen menu of meerdere uren achter de BBQ staat. Dus samenvattend; je hebt een BBQ-moment als je (een deel) van je eten buiten op de Q bereid.

Meerdere keren op ??n dag de Q aan hebben telt dan wat mij betreft gewoon als ??n keer, want anders zou je meer BBQ-momentjes kunnen hebben dan dat er dagen zijn :)

voor wat het waard is, helemaal mee eens!!
 
Mooie verslaving johan ik doe met je mee. ;)
 
Mevr. Nosmo zei:
Gefeliciteerd met je 50ste bbq-keer dit jaar.

hee Sandra, ook weer in tha house? heb je gemist  :)
 
Ja hoor, Leo, ben er ook weer.
Ben druk geweest met werken en had 's avonds nergens meer zin in.
Ben nu een paar dagen vrij geweest, dus weer een beetje bijgetrokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan