BasBQ
Beef en Steak

Midtown Bar-B-Que

van de partij! wel verdacht uitgekookt om bij mij om te hoek een filiaal te openen hoor...  :p
 
Zo....ook aangemeld. Neem tegelijk de 2 kids mee :)
 
wij komen met z'n 3en  :)
 
Wat gaaf dat jullie dit doen, en iig veel succes met nieuwe locatie.
Ik wil me graag opgeven, maar kan je ook zeggen vanaf hoe laat het is? Ik heb nog een etentje die avond maar wil toch wel graag komen.
Arthur
 
KippetjeHaasje zei:
Wat gaaf dat jullie dit doen, en iig veel succes met nieuwe locatie.
Ik wil me graag opgeven, maar kan je ook zeggen vanaf hoe laat het is? Ik heb nog een etentje die avond maar wil toch wel graag komen.
Arthur

Ergens tussen 2 en 5 uur willen we deze proeverij houden op de Laan van Meerdervoort. Meldt je aan en je ontvangt spoedig alle details.
Er is iig nog wel plek..zitten nu op 20 personen en er kunnen er ongeveer 40 in!

Daarna gaan we het slopen dus wie nog wat schrootjes thuis wil hebben, neem een aanhanger mee  :p
 
epscholten zei:
KippetjeHaasje zei:
Wat gaaf dat jullie dit doen, en iig veel succes met nieuwe locatie.
Ik wil me graag opgeven, maar kan je ook zeggen vanaf hoe laat het is? Ik heb nog een etentje die avond maar wil toch wel graag komen.
Arthur

Ergens tussen 2 en 5 uur willen we deze proeverij houden op de Laan van Meerdervoort. Meldt je aan en je ontvangt spoedig alle details.
Er is iig nog wel plek..zitten nu op 20 personen en er kunnen er ongeveer 40 in!

Daarna gaan we het slopen dus wie nog wat schrootjes thuis wil hebben, neem een aanhanger mee  :p
Dan geef ik me hierbij graag op en  ik neem nog iemand mee.
arthur
 
2 feb Laan van Meerdervoort, klink top.
Ik zal er zijn! :)
 
Beide genoteerd! Zitten nu op 24 personen ..nog enkele plekken dus. Free food!  :D
 
Heb de 2e een wedstrijd, waar ook vuur en ook rook bij vrij komt maar toch niets met de bbq te maken heeft....
Helaas!
 
In verband met "omstandigheden" is deze datum voor mij toch wel mogelijk, willen dan graag met 4 personen aanwezig zijn bij deze happening, kan dat?
 
Zondag 2 uur Den Haag en breng honger mee? IVM planning (van het ontbijt :))
 
Hebben we al een adres? Want de Laan van Meerdervoort is de langste laan van Nederland, dat zoekt makkelijker
 
Nope. En ook nog geen tijd waarop we verwacht worden. Wel al trek. Dus mijn gedeelte van de afspraak is goed geregeld.
 
Ik heb even contact opgenomen met Eric-Paul van MidtownBar-B-Que. Druk druk, hij gaat morgen een mail de deur uitdoen. Nog even geduld dus mensen. ;)
 
Dank je Domi!
 
Slecht nieuws mensen.... Ik had net Eric-Paul aan de telefoon, en er zijn toch een paar opstartproblemen. Hierdoor gaat zondag as niet door, maar gaat hij een nieuwe datum prikken zeer binnenkort. Hij vindt het erg jammer, en gaat wel morgen een ieder even mailen hierover, maar hij is niet tevreden over de kwaliteit van sommige nieuwe dingen, en wil dat dus niet aan de " experts" laten proeven. Zondag moeten jullie dus zelf de Q aansteken...
Verder nieuws volgt nog. Don't shoot the messenger ;)
 
dank je wel voor de uitleg Dominique
 
Hopelijk kunnen ze het snel oplossen. En kan ik de volgende datum erbij zijn.
 
Hmmmm, das inderdaad wel erg jammer ja, hopelijk hebben ze de problemen snel onder controle!
(Jammer, wedstrijd voor afgezegd....)
 
Excuses dat ik nog geen email heb gestuurd, maar het is druk ivm Den Haag en Tilburg! Probleem voor zondag is dat ik niet tevreden ben over de bitterballen (brisket / pulled pork / mac cheese) die wij zelf maken (95% maken wij zelf). En alles moet zijn zoals we straks de klanten gaan leveren....

Zit zelf te denken om het twee zondagen op te schuiven? Kunnen jullie dan? We hebben er namelijk veel zin in..40 mensen al aangemeld  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan