BasBQ
Beef en Steak

Midtown Bar-B-Que

epscholten

Sprokkelaar
Berichten
47
Sommige hebben al mogen (voor)proeven, maar over ongeveer drie weken moet Midtown Bar-B-Que draaien met het eerste filliaal in Bleiswijk. Voor degene die het leuk vinden om ons te volgen, zie onze laatste updates op www.facebook.com/midtownbbq

Wat is Midtown Bar-B-Que
Midtown Bar-B-Que is een delivery concept welke heerlijke authentieke low & slow producten aan de deur levert, direct om te consumeren. Spareribs, pulled pork, brisket, baked beans, cornbread en meer!

Wie zitten er achter Midtown Bar-B-Que?
Jord (smokey goodness) en Eric (mostra) hebben dit concept uitgedacht en uitgevoerd.

Waar leveren jullie?
We beginnen met onze eerste lokatie in Bleiswijk (levering zoetermeer en omstreken), maar willen snel uitbreiden naar Den Haag, Delft, Rotterdam, Tilburg.

Dit topic heb ik geopend, omdat wij graag een "open" bedrijf zijn en graag feedback krijgen van onze (toekomstige) en kritische klanten.




 
Leo, Desiree, Bas en ik hebben inderdaad vorige week mogen proeven, en dat was een leuke ervaring! Als jullie dit ook aan huis brengen kan ik mijn Ei de deur uitdoen =)).
 
ik vond het ook heel leuk om te mogen komen voorproeven, Desiree en ik hebben lekker gegeten en ik weet zeker dat met wat je ons hebt voorgeschotelt je klanten niet anders als tevreden kunnen zijn
 
Defineer omstreken. Leiden, Voorschoten, Katwijk...?
 
Berkel Roderijs, Bleiswijk en Zoetermeer beginnen we mee (filliaal bleiswijk). Leiden ed hopen we ooit wel te gaan leveren.
 
Hier een foto van wat wij allemaal geproefd hebben.
Pulled Pork, brisket, spareribs, cornbread-cheddar-jalape?omuffin ( heel verrassend), beans, potatosalad.

736b804c8f5aa7db56ecf343a2243094.jpg
 
Wat een TOP idee! Hoop snel voor jullie in Den Haag (centrum) de deur open te mogen doen :)
 
Vlaardingen zit ook lekker in de route, dus als je daar in de buurt komt. Wil ik graag een portie bestellen. Succes met jullie onderneming.
 
Is voor mij best wel in de buurt dus ik kom graag een X langs!! :D
 
jammer dat op mijn werk faceboek niet te zien is... maar bleiswijk-boskoop dat moet toch te doen zijn
 
En wanneer kunnen we in Zeewolde bestellen???
 
Potverdikkie.....Leidschenveen zit er net niet bij ;)
 
DanBras zei:
Potverdikkie.....Leidschenveen zit er net niet bij ;)

Van wat ik begrepen heb, komt dat snel goed Danny!
 
Zeewolde duurt wel even denk ik  :| Maar we hopen snel in een grote regio te kunnen aanbieden. Eerst open met ons eerste filliaal en de fouten eruit halen.
Droge brisket of slecht gepullde pork leveren willen we natuurlijk niet  :D
 
Als je nog een franchise in Venlo zoekt houd ik me aanbevolen. :)
 
Jullie leveren ook als ik met de auto in die regio geparkeerd sta? :D
 
Lekker! En Barendrecht ligt vlak onder Rotterdam, dus tot snel, zou ik zo zeggen
 
TOP initiatief!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan