BasBQ
Beef en Steak

Midtown Bar-B-Que

Mini-meat!
 
Ik ga voor de Hefeweizen!

Wat gaat er met de Graham Crackers gebeuren..... pie :)
 
ik ga er voor, en net zoals Dominique kan ik vergelijken  ;)
 
Mike v R zei:
Dominique zei:
Leuk, roept U maar! ( kan ik vergelijken met de vorige keer ;) )

Gezellig.(denk ik.)

Dat zou zeker gezellig kunnen zijn Mike! Zullen we samen door de drive-thru?
 
epscholten zei:
Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!

Soort drive-in voor ons pand in Bleiswijk (hebben helaas NOG NIET een restaurant mogelijkheid met stoelen)


Natuurlijk weer aan de andere kant van het land voor mij  X(
 
epscholten zei:
Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!

Soort drive-in voor ons pand in Bleiswijk (hebben helaas NOG NIET een restaurant mogelijkheid met stoelen)
Ik zeg: zeker! Roept u de tijd en de plaats maar door.
 
Gaan kijken hoe we dit het beste kunnen regelen. Hebben niet plek genoeg binnen voor tafels en buiten is het toch vrij koud.
Soort drive-in bij de parkeerplaatsen vooraan en dat we dan de bestelling aan het raam (auto) opnemen en leveren? Misschien iets te omslachtig?!

 
u roept, wij parkeren  ;)
 
epscholten zei:
Soort drive-in bij de parkeerplaatsen vooraan en dat we dan de bestelling aan het raam (auto) opnemen en leveren? Misschien iets te omslachtig?!
Goed plan hoor. En rijden jullie dan op rolschaatsen? Ik zie dat beginstukje van de Flinstones voor me, met zo'n dinobot.... Mike en ik leggen Leo wel op de hoedenplank van mijn seicento, dat komt helemaal goed =))
Ik heb er ENORM veel zin in!
 
Dominique zei:
epscholten zei:
Soort drive-in bij de parkeerplaatsen vooraan en dat we dan de bestelling aan het raam (auto) opnemen en leveren? Misschien iets te omslachtig?!
Goed plan hoor. En rijden jullie dan op rolschaatsen? Ik zie dat beginstukje van de Flinstones voor me, met zo'n dinobot.... Mike en ik leggen Leo wel op de hoedenplank van mijn seicento, dat komt helemaal goed =))
Ik heb er ENORM veel zin in!

Lol
 
Bediening op rolschaatsen heb ik vaker gezien, in een amerikaanse tent bij Purmerend...
Drive in, klinkt leuk, maar alsnog wat uit de regio.
Maar laat maar weten wanneer, wie weet maken we er een dagje uit van met de kinderen, gebruiken we die tafeltjes voor de achterbank ook eens in de auto ;)
 
Yes please! :D
Where & When?
 
epscholten zei:
Gaan kijken hoe we dit het beste kunnen regelen. Hebben niet plek genoeg binnen voor tafels en buiten is het toch vrij koud.
Soort drive-in bij de parkeerplaatsen vooraan en dat we dan de bestelling aan het raam (auto) opnemen en leveren? Misschien iets te omslachtig?!

Lijkt me super om te komen testen! Ik neem aan dat je niet iedereen een hele maaltijd gaat voorschotelen,  dan zou je aan een paar sta-tafels misschien genoeg hebben? Dat zou op een mooie dag ook wel buiten kunnen lijkt me. Het zijn hier toch allemaal die-hards die het hele jaar bbq'n, dan kan er ook wel buiten geproefd worden.
 
[quote author=uipko]
Ik neem aan dat je niet iedereen een hele maaltijd gaat voorschotelen...
[/quote]

Oi, we moeten wel de gelegenheid krijgen om alles GOED te kunnen proeven h?
 
El Fumarole zei:
[quote author=uipko]
Ik neem aan dat je niet iedereen een hele maaltijd gaat voorschotelen...

Oi, we moeten wel de gelegenheid krijgen om alles GOED te kunnen proeven h?

[/quote]
+1! =))
 
epscholten zei:
Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!

Soort drive-in voor ons pand in Bleiswijk (hebben helaas NOG NIET een restaurant mogelijkheid met stoelen)

geheel onbaatzuchtig bied ik natuurlijk ook mijn hulp aan om te komen eten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan