Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike v R zei:Dominique zei:Leuk, roept U maar! ( kan ik vergelijken met de vorige keer )
Gezellig.(denk ik.)
epscholten zei:Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!
Soort drive-in voor ons pand in Bleiswijk (hebben helaas NOG NIET een restaurant mogelijkheid met stoelen)
Ik zeg: zeker! Roept u de tijd en de plaats maar door.epscholten zei:Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!
Soort drive-in voor ons pand in Bleiswijk (hebben helaas NOG NIET een restaurant mogelijkheid met stoelen)
Dominique zei:Mike v R zei:Dominique zei:Leuk, roept U maar! ( kan ik vergelijken met de vorige keer )
Gezellig.(denk ik.)
Dat zou zeker gezellig kunnen zijn Mike! Zullen we samen door de drive-thru?
Goed plan hoor. En rijden jullie dan op rolschaatsen? Ik zie dat beginstukje van de Flinstones voor me, met zo'n dinobot.... Mike en ik leggen Leo wel op de hoedenplank van mijn seicento, dat komt helemaal goed =))epscholten zei:Soort drive-in bij de parkeerplaatsen vooraan en dat we dan de bestelling aan het raam (auto) opnemen en leveren? Misschien iets te omslachtig?!
Dominique zei:Goed plan hoor. En rijden jullie dan op rolschaatsen? Ik zie dat beginstukje van de Flinstones voor me, met zo'n dinobot.... Mike en ik leggen Leo wel op de hoedenplank van mijn seicento, dat komt helemaal goed =))epscholten zei:Soort drive-in bij de parkeerplaatsen vooraan en dat we dan de bestelling aan het raam (auto) opnemen en leveren? Misschien iets te omslachtig?!
Ik heb er ENORM veel zin in!
epscholten zei:Gaan kijken hoe we dit het beste kunnen regelen. Hebben niet plek genoeg binnen voor tafels en buiten is het toch vrij koud.
Soort drive-in bij de parkeerplaatsen vooraan en dat we dan de bestelling aan het raam (auto) opnemen en leveren? Misschien iets te omslachtig?!
El Fumarole zei:[quote author=uipko]
Ik neem aan dat je niet iedereen een hele maaltijd gaat voorschotelen...
epscholten zei:Het personeel is aangenomen en we willen nu een proefavond gaan draaien om te kijken of er nog fouten in ons systeem zitten. Zou er interesse zijn bij de forumleden om een avond te komen eten tegen een zeer gereduceerde prijs, zodat we van onze fouten kunnen leren voordat we echt officieel beginnen?!