BasBQ
Beef en Steak

Mening en Advies graag

 
 
 

Marnix

Kooltjesharker
Berichten
210
Morgen een druk Q dagje, Bacon, Walchers gilden spek, ribben op de WDSM en BCC op de The Performer, nu mijn vraagje, de ribben wil ik garen op de 3.1.1 methode volledig klaar maken inclusief aflakken en dan weer invriezen om volgende week woensdag mee naar Breda te nemen en daar de volgende dag op een Weber Original Kettle 47 cm (past niet meer in de koffer ) op te warmen (klaar maken) We zijn wel met 8 pers en wilde 5 slabben mee nemen, MOINK Balls zouden daar natuurlijk ook goed bij passen, hier dacht ik de balletjes alleen te garen 45 min aan 110 gr op de WDSM en dan donderdag inwikkelen met bacon en als de bacon gebakken is zullen de balletjes ook wel warm en gaar zijn, maak ik mij zelf wat wijs of is dit mogelijk.  :-/
 
Als het echt, echt, echt niet anders kan dan zal je wel moeten, maar ik zou het dan niet 3-1-1 en invriezen doen, maar 3-1 invriezen en de laatste 1 op locatie.
 
-Danny- zei:
DanBras zei:
Als het echt, echt, echt niet anders kan dan zal je wel moeten, maar ik zou het dan niet 3-1-1 en invriezen doen, maar 3-1 invriezen en de laatste 1 op locatie.

Dikke +1


Zo dik is Danny niet hoor.
 
-Danny- zei:
DanBras zei:
Als het echt, echt, echt niet anders kan dan zal je wel moeten, maar ik zou het dan niet 3-1-1 en invriezen doen, maar 3-1 invriezen en de laatste 1 op locatie.

Dikke +1

jij moet op gaan passen in Hasselt, als ie je ziet, ben je nog niet jarig  :)
 
DanBras zei:
Als het echt, echt, echt niet anders kan dan zal je wel moeten, maar ik zou het dan niet 3-1-1 en invriezen doen, maar 3-1 invriezen en de laatste 1 op locatie.

Ben ik mee eens maar om 5 stuks op ??n 47 te lakken en af te werken gaat toch wat krap zijn, lijkt mij ook het beste als je denkt dat het kan wil ik het wel proberen.
 
Heb er een hele tijd naar uit gekeken, het feest te Hasselt, maar het valt samen met Wings for Life World Run in Breda op 8 mei 2016 , verleden jaar waren we te Ieper, 2016 Breda twee zonen en de schoondochter lopen mee en maken er dan maar een weekje vakantie van,quality time, had al gedacht van effe naar Hasselt te komen in de voor middag en dan weer naar Breda ...........mijn vrouwtje heeft mij op andere gedachten gebracht ....ik word gevierendeeld en beland op de WDMS, dan maar niet, later op het jaar misschien naar Sint- Nilkaas, vind het toch jammer kermis op 10 km van thuis  :-S
 
Mike v R zei:
Zo dik is Danny niet hoor.

Leo zei:
jij moet op gaan passen in Hasselt, als ie je ziet, ben je nog niet jarig  :)

Zoooo dan.....wat berichtjes gemist zie ik. Maar kan veel hebben hoor....no problemo  ;)
En als je een keer te ver gaat dan merk je het wel en ga ik gewoon bovenop je zitten  :D :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan