Beef en Steak

Memphis burger (47)

derkzz

Pitmaster
Hallo,
Nou..dit word dan mijn eerste post op dit forum...
Dan moet het wel iets speciaals zijn toch?
Naar uren zoeken op het internet kwam ik deze reclame tegen..geloof me..deze wil je zien ( maar ook echt)

Dus ja..dan moest ik deze maar maken he..
Alles in huis dus lets go!

De joe half ingericht..kooltjes voor aan. De steen achteraan. 2 lekkere burgers en een pannetje pulled pork er op.
Een klein handje beuk snippers en dekseltje dicht.
a627a92f3880ace9859906f281921d18.jpg

Ow dat gaat al mooi..nu even boven de kooltjes.

9a46bfc9464a69aff28d850fe218a767.jpg

Nu dit bijna klaar is..een spekkie er bij
d8b7325aa0af7987ad7ebc6b635ee1fc.jpg

Plakje kaas er op..en broodjes toasten en snel naar binnen om een bordje te maken.

d3f1a59ce2dd2e50404defb741955038.jpg

Pulled pork en gefrituurde uitjes er op.
Mayo onder op her broodje en blues hogg rasberry chipotle op de pulled pork.

45879a6c16a248f4c49daa53ff941840.jpg

401b31cffd9813debb82f92a6ba6357e.jpg

157129e7123e2f94f1f18f39dcc1c533.jpg

Wat vonden wij er van.
Nou super lekker!
Voor mevrouw derksen was het geen toevoeging..die kiest dan liever een burger en de dag er na de pulled pork.

Ik vond het een zeer smakelijk geheel. Er was niet iets wat er specifiek naar voren kwam dus alles was goed in balans.

Ik zie mij dit zeker nog wel een keer maken.

Vriendelijk dank voor het lezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Dat is een hele lekkere burger. Heb deze in Amerika gegeten toen ik daar met @noskos op barbecue roadtrip was.
Heerlijke combinatie.

Dat is een burger waar je mee voor de dag kunt komen. Mooi plaatje zal gesmaakt hebben.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Ziet er prachtig uit. Wel een hele toer om dit nog fatsoenlijk in je mond te krijgen. Je mag zo af en toe best naar je vrouw luisteren ;)

Ook mooi om te zien hoe zo'n burger tot stand gekomen is (filmpje) geeft een stukje context en diepgang, een verhaal

Mooie burger, da's een heel fijn plaatje zo.
Mooi filmpje met mooie dames :P
Lekker eten, wat wil je nog meer (y), geslaagde eerste post !

Dit is meer een "broodje gitaar" geworden 🤣 dit kun je toch niet normaal eten 🤔 maar ziet er wel lekker uit!
Alleen snap ik de 47 niet in je titel van het topic 🤷‍♀️

Dit is meer een "broodje gitaar" geworden 🤣 dit kun je toch niet normaal eten 🤔 maar ziet er wel lekker uit!
Alleen snap ik de 47 niet in je titel van het topic 🤷‍♀️
Nou..gitaar is het zeker.

Ik ben al jaren lid van een ander bbq forum. Ik ben daar dit jaar begonnen met mijn post te nummeren..zodat ik kan zien hoevaak ik bbq per jaar. Dit was bbq nr 47😊

Lekker lekker!

Heb het filmpje destijds wel een keer of 5 moeten bekijken om de receptuur te kunnen achterhalen van die burgers

Na dit broodje ga je door het leven als Sjaak. Sjaak klapperkaak. Heerlijk ziet het eruit 🤤🤤

Lekker lekker!

Heb het filmpje destijds wel een keer of 5 moeten bekijken om de receptuur te kunnen achterhalen van die burgers
Ja je wilt zo dicht mogelijk bij het originele recept blijven.......

Allemachtig wat een toren..
Dat moet lekker geweest zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan