BasBQ
Beef en Steak

Meer zielen meer vreugd

eas87

Tondelzoeker
Berichten
23
Goedemorgen!

Mijn naam is Edgar en ook ik ben sinds kort een trotse bezitter van Bastard Urban Large 2021. Was al een tijdje mezelf aan het verdiepen in de magische kamado wereld en heb hem paar weken geleden toen hij in de aanbieding was bij de bekende tuinketen maar in huis gehaald.

Sinds dat ik m heb jeuken me vingers om ermee aan de slag te gaan en vandaag is het zover, zal straks voor me eerste virgin cook aan de slag gaan om te kijken hoe en wat met regelen van temperatuur en ondertussen ook mijn giet ijzer te gaan seasonen als dat onder controle is.

Al veel gelezen op dit forum en hoop ook mijn steentje te kunnen bijdragen met mijn eigen ervaringen.

Oh wat is ie nog schoon :D

IMAG1591.jpg
 
Welkom bij het genootschap

Sta tie voor straf in de hoek omdat tie nog zo wit is?😉
Doe je ook nog wat met whiskey?
 
Welkom bij het genootschap

Sta tie voor straf in de hoek omdat tie nog zo wit is?😉
Doe je ook nog wat met whiskey?
Whisky? Jazeker, verzamel en drink voornamelijk peated whisky's. Favorieten zijn onder andere Laphroig, Arbeg, Lagavulin en de Ierse Connemara.
 
Edgar, welkom op het Genootschap en veel plezier met je kamado.
 
Whisky? Jazeker, verzamel en drink voornamelijk peated whisky's. Favorieten zijn onder andere Laphroig, Arbeg, Lagavulin en de Ierse Connemara.

Dat is mooi, ook nog een tartan ontworpen?
 
Edgar, welkom. Succes met de maidenrun op je nieuwe Q.
 
Allemaal onwijs bedankt voor warm welkom :) . Inmiddels is de Q weer uit en nu iets minder wit :D. Gietijzeren pan ook een laagje rijker, maar nog niet zwart genoeg, morgen maar afmaken
 
Veel plezier met je Bastard.
Hier ook een whiskydrinker, heb een voorkeur voor peat maar heb ook een ruime collectie aan andere whisky. (Vooral van onafhankelijke bottelaars en op vatsterkte)
 
Welkom
 
Welkom hier op het mooie forum Edgar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom op dit mooie forum, mooie Bastard hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan