BasBQ
Beef en Steak

Meat the East (NL) 19 en 20 Maart 2016

SilverFox zei:
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning? ;)

Magnetron is een mooi code woord.
 
Imperial Guard zei:
SilverFox zei:
Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning? ;)

De geit is gemolken :p

Is de slager een NSB-er ? :-O :-O :-O 
http://youtu.be/-jtnu-T1NdM

We kunnen ook allemaal zo'n Mondriaan shirt aan doen! =))
 
Nosmo zei:
Imperial Guard zei:
SilverFox zei:
Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning? ;)

De geit is gemolken :p

Is de slager een NSB-er ? :-O :-O :-O 
http://youtu.be/-jtnu-T1NdM

We kunnen ook allemaal zo'n Mondriaan shirt aan doen! =))

Als we nou allemaal een rode zakdoek uit de broekzak laten hangen! =))


 
SilverFox zei:
Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning? ;)

Deze doet het ook altijd goed....  Gegarandeerd dat je een reactie krijgt :)
"Hoe lang heb je die ribs nou voorgekookt?"
 
Ren? zei:
SilverFox zei:
Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning? ;)

Deze doet het ook altijd goed....  Gegarandeerd dat je een reactie krijgt :)
"Hoe lang heb je die ribs nou voorgekookt?"

Episch  :D

Sprak Jan Aalvink vanmorgen op de markt en die is morgen ook van de partij! 
 
robdegekste zei:
Kom morgen even kijken en proeven natuurlijk:)
Neem aan dat ik weer wat sauzen en rubs kan kopen?

ja hoor is wel het een en ander te koop
 
Ben van plan  te konen
 
Pinpas ligt klaar, zin in!
 
Zouden we vandaag wel kunnen proeven? Lees dat mensen gisteren helemaal niks konden proeven. Of is dat altijd op zaterdag? Lijkt mij niet toch. In Hoofddorp is er op zaterdg altijd genoeg te doen.
 
robdegekste zei:
Zouden we vandaag wel kunnen proeven? Lees dat mensen gisteren helemaal niks konden proeven. Of is dat altijd op zaterdag? Lijkt mij niet toch. In Hoofddorp is er op zaterdg altijd genoeg te doen.
Op zaterdag zijn de teams bezig met opbouwen/voorbereiden. Er is dan meestal niets te proeven, omdat er nog niets klaar is....
Vandaag vanaf 11.30 is er genoeg
 
Voor mij te ver weg, maar wens iedereen veel plezier vandaag! :)
 
Was ook ff geweest en genoten vd proeverij idd mooi om eens te zien
 
Ook geweest, was gezellig! Gelukkig zorgden de vuurkorfjes voor fysieke warmte. Lekker van alles geproefd, voor herhaling vatbaar (en mooi om de hoek).
Meteen maple chips en texas worstjes (cheddar / jalapeno) meegenomen. (Ik heb een verbod gekregen van de vrouw om iets aan te schaffen, aangezien ik volgende week jarig ben :D )
 
SilverFox zei:
Ook geweest, was gezellig! Gelukkig zorgden de vuurkorfjes voor fysieke warmte. Lekker van alles geproefd, voor herhaling vatbaar (en mooi om de hoek).
Meteen maple chips en texas worstjes (cheddar / jalapeno) meegenomen. (Ik heb een verbod gekregen van de vrouw om iets aan te schaffen, aangezien ik volgende week jarig ben :D )

Kijk!! Heb je de cheddarworstjes bij mijn vrouw gekocht?

Zoja, dan jammer dat ik je ook niet even gesproken heb.
 
Die kans is erg groot;)
Dan maar een keer zo koffie leuten :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan