ReneR zei:Maar ik heb gehoord dat de GC een hele leuke prijs in ontvangst mag nemen!!!
Klopt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReneR zei:Maar ik heb gehoord dat de GC een hele leuke prijs in ontvangst mag nemen!!!
Ren? zei:Helaas kan ik op zondag niet. Iets met een 75e verjaardag
Ik denk dat ik op zaterdag wel even langs kom en misschien ook nog de DO-wedstrijd jureren.
richard0501 zei:Vanaf 11:00 tot 14:00 is de beste tijd. Dan is iedereen aan het jureren, aan het uitpuffen, stressen, maar het publiek kan dan het meeste zien
Lin zei:Oke, maar even kletsen met wat genootschapsleden wordt dan wel lastig denk ik...
wilfred53 zei:Welk event is dan in het wapen van beckum 19/20 maart
Dat is Meat the East, waar dit draadje over gaat.wilfred53 zei:Welk event is dan in het wapen van beckum 19/20 maart
richard0501 zei:Vanaf 11:00 tot 14:00 is de beste tijd. Dan is iedereen aan het jureren, aan het uitpuffen, stressen, maar het publiek kan dan het meeste zien
SilverFox zei:Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning?
SilverFox zei:Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning?
Imperial Guard zei:SilverFox zei:Nice!
Ik kom zondag ook, neem ik meteen een nieuw iemand mee om met dit bbq-virus te besmetten.
Nog een speciaal code woord dat we moeten zeggen bij de verschillende teams ter herkenning?
De geit is gemolken