Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rocker zei:Ik bedoelde gewoon meer zoals je het nu ook deed... Bij Leo, Tijmnan of Ed bijvoorbeeld
Niet te moeilijk denken... ik had het enkel over het benoemen van de namen bij de foto's in dit topic! Net zoals je nu al hebt gedaan bij een aantal foto's.willyowinki zei:Rocker zei:Ik bedoelde gewoon meer zoals je het nu ook deed... Bij Leo, Tijmnan of Ed bijvoorbeeld
Oh,zo! Jaja.
Dat is misschien een aanzetje om een gezichtenboek (als je over smoelenboek spreekt vind ik dat beledigend) op te starten.
Maar ja,de meerderheid h?,die moet het daar wel mee eens zijn.
En niet te vergeten de vaders van dit forum. (Eigenlijk hoort dit bericht hier niet thuis.)
Ja geweldig ondeugend!Leo zei:jij ook dank je wel kees, je was geweldig
Big-T zei:ik wil mij wel opofferen om de volgende te organiseren!
Big-T zei:ik wil mij wel opofferen om de volgende te organiseren!
Dominique zei:Ja geweldig ondeugend!Leo zei:jij ook dank je wel kees, je was geweldig
willyowinki zei:Als ik nog terug denk aan die spiesjes van Dominique.
Ik heb dan wel geen verstand van eten maar wel van lekker.....mmmmmm!!!
Kees,wees zuinig op je mobiele BBQ fabriek. Wil 'm de volgende keer niet missen.
Noskos,heel erg bedankt voor je cadeautjes in de vorm van rookpellets.
Leo,bedankt voor de fijne verzorging...taart appel(mannen)taart...koffie...gulle lach!!
Bert en Big-T;dank voor de organisatie.
En verder allen die niet moeilijk deden.
Volgende keer een turtle-egg competitie?
Ik snap er ook niks van, maar ja, wat doe je eraanKees Duym zei:Dominique zei:Ja geweldig ondeugend!Leo zei:jij ook dank je wel kees, je was geweldig
hahaha...ik sta elke keer heel netjes op de foto.. en bij jouw verschijning op de foto's heeft iedereen commentaar maar wel erg leuk hoor