Kees Duym
Kooltjesharker
Big-T zei:ik ben trouwens wel benieuwd naar dat aardappel-spek gerecht
dat was een heerlijk gerecht...ben ik ook benieuwd naar...heb dezelfde bakken al
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big-T zei:ik ben trouwens wel benieuwd naar dat aardappel-spek gerecht
noskos zei:Ik heb het draadje even gesplitst, dan hebben we de foto's allemaal bij elkaar.
Wij vonden het ook erg gezellig. Leuk om weer gezichten bij namen te kunnen plaatsen. En net zo leuk, een hoop lekkere gerechtjes te eten! Mijn topper van de dag was het sliderbroodje met o.a. sat? en taug?.
Ik wilde graag Bert bedanken voor het organiseren van vandaag en Gerard en Harry voor het sponsoren. Bedankt mannen!
Mijn foto's moeten nog even door lightroom, maar ze komen er aan
noskos zei:Mijn topper van de dag was het sliderbroodje met o.a. sat? en taug?.
Minder ouwehoeren zou jammer zijn. Gewoon langer blijven, dan heb je nog tijd voor meer foto's!Nosmo zei:Toch nog even een leermomentje voor mezelf: De volgende keer moet ik minder ouwehoeren en meer foto's nemen..
Rocker zei:Heb er een tijdje over na zitten denken maar zou ?cht niet weten hoe dat nou zou moeten.
Misschien dat Domi of Leo of iemand anders eens willen proberen zichzelf op een foto aan te wijzen.