BasBQ
Beef en Steak

Maverick ET-735

De Bluetooth heeft wel een beperkt bereik, de 736 met WiFi is dan een betrouwbaardere maar ook duurdere keuze als je tenminste je gsm wilt gebruiken, en anders de 733, die heeft veel tevreden gebruikers.
 
avr zei:
De Bluetooth heeft wel een beperkt bereik, de 736 met WiFi is dan een betrouwbaardere maar ook duurdere keuze als je tenminste je gsm wilt gebruiken, en anders de 733, die heeft veel tevreden gebruikers.
+1
 
Ik heb de iGrill 2 gehad maar teruggestuurd omdat hij bij mij 4 meter niet eens haalde (wel door buitenmuur). Ik verwacht dat de 735 vergelijkbaar is. Heb de et-736 overwogen maar vond niet veel reviews die ook nog eens gemengde gevoelens weerspiegelden. Durf daarom het risico niet aan.

Heb daarom ook de et-733 maar besteld. Goedkoop en bewezen goed. En een test leverde op dat deze wel bereik had waar de iGrill 2 (en ik denk de et-735 ook) dat niet had.

Maar je kunt het altijd proberen en binnen 14 dagen weer retourneren natuurlijk :)
 
Heb ook de Igrill 2 moeten terugsturen. Probes voldeden niet, en bereik was ook niet goed, zoals in bovenstaande reactie. W?l heel goede app

Heb nu sinds enkele weken de Thermoworks Smoke, en ben er momenteel heel tevreden over:
- groot bereik (tot in de slaapkamer aan de andere kant van de woning) door werking via RF ipv BT.
- kwam perfect gecalibreerd aan

Wel grote 40? douanekosten mogen betalen aan de postbode, is immers niet in Europa te verkrijgen momenteel (voor zover ik toch weet).

Conclusie: toptoestel, naar gewoonte bij Thermoworks, maar geprijsd (100$ + grote 30? verzendingskosten + 40? douane). Voor die prijs zitten we al bijna aan een Heatermeter, wat dan ook mijn volgende zal worden.
 
Na de reacties hier en wat eigen opzoekwerk heb ik de Maverick ET-733 besteld.
 
Zul je geen spijt van krijgen denk ik!
 
Heb zelf ook de 733. Prima ding zodra je weet hoe je hem in moet stellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
MarcovdK zei:
Heb zelf ook de 733. Prima ding zodra je weet hoe je hem in moet stellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Inderdaad. Degene die de UI bedacht heeft, mag wel een prijs winnen voor het minst intu?tieve ontwerp  B-)

Dan schijnt de Thermoworks Smoke wel wat beter te zijn. Maar die is hier helaas (nog?) niet te krijgen anders dan via import.
 
Goede keus om voor de ET-733 te gaan @Fideley, erg fijn apparaat om mee te werken (zoals de anderen als zeggen) als je hem onder controle hebt :D. Ook over een langere afstand werkt hij nog perfect.
 
Ik.heb de 735 en geen problemen  op 10 meter. Wel eens de deur uitgelopen en dan na 14 meter meldinh dat de verbinding wegviel... Maar goed, staan dan ook huizen etc tussen. Maar op de bank binnen prima bereik

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan