Juicy Lucy
Kooltjesharker
- Berichten
- 103
Ik heb in 2021 een Masterbuilt kamado gekocht, voor wie hem niet kent, dat is een zwarte Kamado Joe Classic 1 met een Masterbuilt logo in een Kamado Joe doos.
Ik heb de kamado geregistreerd en er werd levenslange garantie beloofd.
Gisteren zag ik dat de keramische ring waar de vuurschaal op rust ineens gescheurd is. Dus ik meld het probleem op de Masterbuilt website, selecteer mijn modelnummer in de lijst en geef alle info en foto's waar ze om vragen. Vervolgens krijg ik binnen een paar tellen een email met het volgende:
Dear Masterbuilt Customer,
Thank you for submitting your support request. Based on the information you provided your product may be out of warranty.
Your support case will now be closed based on the information you provided
Deelt Masterbuilt mij nu mee dat ik overleden ben? Levenslange garantie is langer dan 3 jaar mag ik toch vanuit gaan. Ik lees op internet juist dat de service van Kamado Joe (en dit is een Kamado Joe) zo geweldig is. Ik heb gelijk gereplied dat dit niet de bedoeling kan zijn.
Hebben anderen met deze kamado ook deze ervaring? hoe is het toen opgelost?
Ik heb de kamado geregistreerd en er werd levenslange garantie beloofd.
Gisteren zag ik dat de keramische ring waar de vuurschaal op rust ineens gescheurd is. Dus ik meld het probleem op de Masterbuilt website, selecteer mijn modelnummer in de lijst en geef alle info en foto's waar ze om vragen. Vervolgens krijg ik binnen een paar tellen een email met het volgende:
Dear Masterbuilt Customer,
Thank you for submitting your support request. Based on the information you provided your product may be out of warranty.
Your support case will now be closed based on the information you provided
Deelt Masterbuilt mij nu mee dat ik overleden ben? Levenslange garantie is langer dan 3 jaar mag ik toch vanuit gaan. Ik lees op internet juist dat de service van Kamado Joe (en dit is een Kamado Joe) zo geweldig is. Ik heb gelijk gereplied dat dit niet de bedoeling kan zijn.
Hebben anderen met deze kamado ook deze ervaring? hoe is het toen opgelost?