BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Heeft er iemand ervaring met een Masterbuilt kamado?
 
Ze zijn pas net te koop dus ik denk het niet. Ze zijn uit de stal van Kamado Joe. Dus eigenlijk hun oude basic model.
 
3 januari ga ik de masterbuilit ophalen bij probbqshop!  Zal hier in ieder geval mijn ervaringen delen en wellicht hebben mensen er wat aan.
 
En al in gebruik genomen?

Ik zit er ook sterk aan te denken om deze aan te schaffen. Lijkt me kwalitatief een prima kamado en er is genoeg aan assessoires bij te kopen als dat gewenst is.

We hebben een Grill Guru compact, maar die is toch vaak aan de krappe kant met 4 personen, dus ja welke large moet je dan hebben ???

Deze lijkt me prima om me verder te gaan. Hoor graag de eerste ervaringen.

 
Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen. Is nog niet veel over te vinden. Een filmpje. Daarop is te zien dat veel onderdelen de naam Kamado Joe hebben. Het lijkt wel de Kamado Jou Classic maar dan zwart gemaakt. En dan eenvoudige roosters. Niet deelbaar.
Een maatje van me wil graag in de Kamado BBQ wereld stappen. Maar niet gelijk all the way gaan
 
Heb de masterbuilt in gebruik genomen. Zeer degelijk, goed afgewerkte kamado! Vorige week een bcc gemaakt en blijft perfect op temperatuur. Onderstel ook zeer degelijk. En persoonlijk vind ik de kleur mooier dan Groen of rood maar dat is natuurlijk voor iedereen wisselend. Zaterdag eens een bavette maken op het gijtijzeren rooster!

Tot nu toe zeer te spreken. Het gaat om een a kwaliteit kamado maar voor een iets zachter prijsje maar wel met de levenslange garantie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er goed uit hoor, mooi apparaat! Lekker veel kookplezier met deze Masterbuilt. Het gaat hier om een nieuw merk dus die 'levenslange' garantie moet nog maar blijken natuurlijk... laten we vooral hopen en duimen dat die niet nodig is!
 
Sander72 zei:
Ziet er goed uit hoor, mooi apparaat! Lekker veel kookplezier met deze Masterbuilt. Het gaat hier om een nieuw merk dus die 'levenslange' garantie moet nog maar blijken natuurlijk... laten we vooral hopen en duimen dat die niet nodig is!
Hij komt uit de stal van kamado Joe. Dus dat zal wel loslopen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
"budget versie" van de Kamado Joe net als met de bastard en de Grill Guru. 
Zelfde wijze verpakt zelfs en ziet er prima uit!
Thanks voor de foto's.
 
Ik heb vandaag ook een masterbuilt besteld!
na veel denken / zoeken en twijfelen toch voor de masterbuilt gegaan..
De flexibiliteit dmv. de mogelijke accessoires en de gunstige prijs heeft mij overgehaald.
En natuurlijk de levenslange garantie en support waarvan ik verwacht dat die close to on par is met service van een kamado joe (Gezien ze beide van hetzelfde bedrijf zijn).


Foto's volgen snel!
 
LuNa zei:
Ik heb vandaag ook een masterbuilt besteld!
na veel denken / zoeken en twijfelen toch voor de masterbuilt gegaan..
De flexibiliteit dmv. de mogelijke accessoires en de gunstige prijs heeft mij overgehaald.
En natuurlijk de levenslange garantie en support waarvan ik verwacht dat die close to on par is met service van een kamado joe (Gezien ze beide van hetzelfde bedrijf zijn).


Foto's volgen snel!

Top keuze! ik ben er zeer tevreden over. Het is een A kwaliteit kamado voor een "zachte" prijs.
 
The package had arrived!


Fun fact..

Afzender:
Kamado Joe Europe B.V. (voor wie twijfelde of het echt een kamado joe is ;)



XpbcOwl.jpg


zr3mSZd.jpg


ZFgsIn9.jpg


h1Nbv6E.jpg


XxT8vvo.jpg





Blijjjjjjjjjjjjjj ei!!!


 
Ziet er netjes uit!! Heel veel BBQ plezier ermee.
 
Gratz! En nu snel vies maken ;)
 
Mooi wit nog maar dat zal wel niet lang duren veel plezier ermee


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Gister is toch de bestelling de deur uit gegaan. Ook hier voor de masterbuild gekozen.Ben benieuwd.
 
Goede aankoop voor zeer schappelijke prijs. Bij mij
Staat hij met enige regelmaat aan voor zowel low&slow als voor high&fast.
Echt een top apparaat!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb er gisteren een aangeschaft dus heb er nog niet veel ervaring mee dan een eerste grillbeurt met burgers en een bavette. Vandaag een pulled pork sessie.

Ik vroeg me af of mensen het divide en conquer systeem aangeschaft?



Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

 
EFFEX zei:
Ik heb er gisteren een aangeschaft dus heb er nog niet veel ervaring mee dan een eerste grillbeurt met burgers en een bavette. Vandaag een pulled pork sessie.

Ik vroeg me af of mensen het divide en conquer systeem aangeschaft?



Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Ik heb deze erbij

https://www.probbqshop.nl/flexibel-cooking-system.html

werkt en past perfect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan