BasBQ
Beef en Steak

Maaltijd op de q.

 
 

Jeffievb

Stoker
Berichten
382
Beste medeQ'ers,

Zaterdag vond ik het een heerlijke dag om eens een lekkere maaltijd op de q te maken voor m'n vriendin / zoontje en mezelf. Omdat m'n vriendin niet heel gek is op varkensvlees ( ontbijtspek of spekjes gaan nog wel ) besloten om voor haar de onion shell bombs te maken. ( gehakt gekruid naar eigen invulling )

De q aangestoken op een roostertemp van 160 c, en als eerst het iberico ribje erop met pezo. Vervolgends de onionbombs toegevoegd gevolgd door de Portobello's en de aardappelroosjes.

Het geheel afgesloten met een heerlijke oreo brownie naar het recept van bbqjunkie.

20220430_142545.jpg
20220430_170053.jpg
20220430_175911.jpg
20220430_175943.jpg
20220430_182737.jpg
20220430_185914.jpg
20220430_191444.jpg
20220430_192727.jpg
 
Wat een prachtig plankje zeg. Hoe heb je die aardappelroosjes gemaakt, die zou ik graag een keer na willen maken.
 
Ja zou ook graag willen weten waar je de portobellos mee heb gevuld haha!! Mooi gerecht zo bij elkaar
 
Dat ziet er allemaal heerlijk uit, mooi opgemaakte plank ook.
 
Machtig mooi plankje , foto wedstrijd waardig .
Ziet er heerlijk uit ook de roosjes zijn top gelukt 👍🏻
 
Wat een prachtig plankje zeg. Hoe heb je die aardappelroosjes gemaakt, die zou ik graag een keer na willen maken.
Dit ziet er erg mooi uit, Leuk gevonden maar de aardappelroosjes staan hier al een paar jaar op het forum bij recepten
 
Het ziet er allemaal heerlijk uit!

Iberico ribben met alleen pezo mag je me altijd voor roepen, heerlijk.
Ook mooie bijgerechten gemaakt. 😋😋
 
nou je hebt je gezin goed verwend zie ik. Heerlijk!
 
Dat ziet er echt heerlijk uit. Stoere foto ook al die gerechten op de houten plank. Je vriendin zal het geweldig gevonden hebben ga ik vanuit.
 
Ziet er geweldig uit. Nu wil ik zeker weten een verhoger voor mijn KJ.
 
Mooie plaatjes en een mooi gerecht! Ziet er heerlijk uit.
 
Dat ziet er echt heerlijk uit. Stoere foto ook al die gerechten op de houten plank. Je vriendin zal het geweldig gevonden hebben ga ik vanuit.
Die vond het wel lekker inderdaad haha. De q staat gemiddeld wel 2 x per week aan, en dat kan ze opzich wel waarderen:D
 
Lekkere plank. Dit zal met die karmeliet zeker lekker gesmaakt hebben. Toppie
 
Terug
Bovenaan Onderaan