BasBQ
Beef en Steak

Low and slow Oldskool Pulled pork

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
Dit keer ben ik vroeg op gestaan, om Pulled Pork te maken! Lekker oldskool met de Weber, waarbij voor mij het BBQ avontuur toch
wel is begonnen! Een lekkere frisse ochtend, waarbij je de vogels hoort fluiten en jij met een bak koffie in de hand langzaam de dag
opstart door de kachel aan te steken en daarna lekker met een Boston butt aan de slag te gaan!
Voor mij komt dit toch wel erg in de buurt van het ultieme BBQ gevoel!



Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
 
Ik heb jouw filmpje op YT voorbij zien komen. Je hebt het ultieme BBQ gevoel mooi weten vast te leggen. Ga zo door!
 
Mooie pork geworden en de snake mooi toegelicht
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
ja, genieten is dat. heerlijk die vroege ochtend en dan de hele dag met je bbq bezig zijn
top
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Heb door jouw video de knoop doorgehakt en vanmiddag een Boston Butt van 4,5 kilo opgepikt bij Beef & Steak.
Moet met een trio van Blues Hog (Dry Rub, Tenessee Red, en BBQ Sauce) helemaal goed komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Nice, ziet er geweldig uit.
Maar nog meer respect voor je vrouw die er al voor 6.00u uit is
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Goed bezig. Mooi filmpje.
Deze zal extra goed gesmaakt hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
prima filmpje weer. Vooral dat fluisteren in het begin.... mooi man. Klassiek pullen park, heerlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
@Mr_Nas
Vraagje. Ik, eigenlijk dit seizoen pas begonnen met 'echt' bbq-en, heb zelf alleen een 'ouderwetse' Weber, waar ik al een paar keer succesvol pulled pork (en beef) op gemaakt heb. Gaat prima en ik zie vooralsnog helemaal geen reden om naar zo'n nieuwerwetsche (;)) kamado te kijken.

Ik dacht echter altijd dat je bij het inpakken in alufolie dat zoveel mogelijk echt strak om het vlees moest. Nu zie ik jou het inpakken doen in zo'n gastronorm bak, dat lijkt me enorm handig! Maar echt strak ingepakt is het dan natuurlijk niet. Enig idee hoe dat zit?
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Ik ga binnenkort hier een x mee aan de slag. Zelfs mijn vriendin wil het proberen... die normaal alleen van de burgertjes is! Zin aaaaan
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Heerlijk zo'n dagje P.P. maken ondanks wat uitstapjes naar andere manieren vind ik dit nog wel de leukste manier om te doen "old skool" en dan de wedstrijd methode van Noskos is bijna altijd een garantie voor een heerlijke P.P.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
@Mr_Nas
Vraagje. Ik, eigenlijk dit seizoen pas begonnen met 'echt' bbq-en, heb zelf alleen een 'ouderwetse' Weber, waar ik al een paar keer succesvol pulled pork (en beef) op gemaakt heb. Gaat prima en ik zie vooralsnog helemaal geen reden om naar zo'n nieuwerwetsche (;)) kamado te kijken.

Ik dacht echter altijd dat je bij het inpakken in alufolie dat zoveel mogelijk echt strak om het vlees moest. Nu zie ik jou het inpakken doen in zo'n gastronorm bak, dat lijkt me enorm handig! Maar echt strak ingepakt is het dan natuurlijk niet. Enig idee hoe dat zit?
Weber werkt ook gewoon perfect hoor! Kun je ook alles op doen.

Iedereen doet het anders.. gebruik al jaren de schaal en de pulled pork is gewoon heerlijk. Maar er zullen vast wel anderen zijn die bij hoog en laag zweren dat het strak ingepakt moet zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
 
Weber werkt ook gewoon perfect hoor! Kun je ook alles op doen.

Iedereen doet het anders.. gebruik al jaren de schaal en de pulled pork is gewoon heerlijk. Maar er zullen vast wel anderen zijn die bij hoog en laag zweren dat het strak ingepakt moet zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Haha, zo is dat. Als het werkt is het prima! Zou ook niet de eerste 'waarheid' zijn die toch niet helemaal waar blijkt te zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan