BasBQ
Beef en Steak

Low and slow in de DO stracotto

Verdomme paulus, deze had ik eerder moeten doen. Ik zit hier op de camping, bezig geweest met nieuwe tent opzetten en tegelijk dit gerecht maken. Net geproefd en er is inderdaad geen woord aan gelogen, verukkelijk! En dan heb ik door de bezigheden niet eens alles 100% volgens het recept kunnen doen.
 
Mooi man. En koken gaat om het resultaat niet om het recept. Fijn dat het smaakte. Zonnetje wijntje DO?
 
Vandaag gemaakt en heerlijk gegeten!

BYyuDLp.jpg
 
Verbaasd mij niks.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Paulus.
Een wat late reactie van onze kant maar dat komt omdat ik eigenlijk pas sinds kort met de D.O. aan de slag ben en dus met wat meer aandacht naar de topics daar over kijk. :blush:
Je gerecht ziet er heerlijk uit en zou bij ons best op tafel mogen, ik denk dat we daar heerlijk van zouden kunnen smikkelen. ;)
Ik heb een vraagje voor je.
Ik lees dat je zo'n dikke 7 uur aan 't pruttelen bent en dat je daar 14 briketten voor gebruikt.
Vul je die nog aan na verloop van tijd?
Zo nee, welke briketten gebruik je?
Zelf ben ik een verstokte EcoBrasa fan maar ik denk niet dat die dat redden maar ga dat zeker proberen.
Alvast bedankt voor je antwoord.

Grts,  Hans.
 
Moet ook maar eens vaker de DO uit de kast halen. Blijft altijd erg leuk. Dit gerecht ga ik dan zeker eens proberen.
 
@hans. Inderdaad dat halen ze niet dat klopt. Ik gebruik ook de Eco's. En waar nodig vul ik ze aan. Maar het is echt de bedoeling dat het rustig pruttelt dus rustig aan en niet te veel onderop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
paulus1972 zei:
@hans. Inderdaad dat halen ze niet dat klopt. Ik gebruik ook de Eco's. En waar nodig vul ik ze aan. Maar het is echt de bedoeling dat het rustig pruttelt dus rustig aan en niet te veel onderop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vond het al heel erg zunig, dank voor je antwoord. :)
 
Helaas had ik deze tot nu toe gemist, de post is nieuw leven ingeblazen en dat verdient 'ie ook... ga ik zeker maken!
 
En al gemaakt/gegeten? De temperatuur is inmiddels zover dat de DO weer uit het vet kan. Ik ben benieuwd wat je er van vond. Mijn DO en ik zijn bezig te experimenteren met een ?echte? Hongaarse goulash die daar trouwens geen goulash heet. Wanneer deze gelukt is horen jullie dat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan