Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stelt niks voor! Kan niet mis gaan volgens mij. Ik had een kg zout nodig, als je alles klaar legt ben je 5 minuten met de voorbereidingen bezig. 2x 10 minuten erop, laten rusten en klaar. Bbq was rond 300 graden uiteindelijk, vlees kon ik niet goed meten. Korst was goed hard.Gaaf dat je het gedurfd hebt
Wat waren de temperaturen dome en core
Was zo te zien een kop van de haas zijn die voordeligerStelt niks voor! Kan niet mis gaan volgens mij. Ik had een kg zout nodig, als je alles klaar legt ben je 5 minuten met de voorbereidingen bezig. 2x 10 minuten erop, laten rusten en klaar. Bbq was rond 300 graden uiteindelijk, vlees kon ik niet goed meten. Korst was goed hard.
Dit is toppie. Laatst dit gerecht gemaakt op een workshop.Heerlijke bereiding. Mijn vrouw was alleen niet zo blij met die verbrande theedoek. Dus die komt niet wekelijks op het menu![]()
Was een hele maar heb er een deel vanaf gehaaldWas zo te zien een kop van de haas zijn die voordeliger