BasBQ
Beef en Steak

Lekker kippetje

 
 
 
 
 

Ridevi71

Forum Meubilair
Berichten
10.092
Zo, mijn eerste post van een bbq-momentje. Het is een BCC geworden.
Helaas zijn enkele foto's vergeten te nemen, maar voor deze BCC heb ik de cobb gebruikt.
Kippetje in de standaard rub van noskos gerubt en "gevuld"met een citroen. Citroen enkele malen geprikt met een vork zodat de sappen eruit kunnen. Daarna voor ca 1,5uur op de cobb met een handje kersenhoutsnippers.
Het was weer heerlijk. Zo hoort kip te smaken!!!
Hieronder de fotos (hopelijk lukt het)


En het eindresultaat:


De kip was al bijna verslonden toen ik er aan dacht een foto te nemen  :D
Goedgekeurd dus.

Dank voor het kijken
 
Zo, die ziet er smaakvol uit. Die is goed gelukt. Zo te zien ook met een heerlijk knapperig velletje.

Je doet er dus een ongeschilde citroen in en die prik je een paar keer in? Ik houd niet zo van citroen, maar wel van heerlijk mals vlees. Dus als het werkt, ga ik het zeker een ik keer proberen.

Proef je echt tonen van citroen in het vlees?
 
Sander van Beek zei:
Zo, die ziet er smaakvol uit. Die is goed gelukt. Zo te zien ook met een heerlijk knapperig velletje.

Je doet er dus een ongeschilde citroen in en die prik je een paar keer in? Ik houd niet zo van citroen, maar wel van heerlijk mals vlees. Dus als het werkt, ga ik het zeker een ik keer proberen.

Proef je echt tonen van citroen in het vlees?

Je proeft het niet echt, maar het vlees blijft sappig en je hebt al je bier voor jezelf  :D
 
Lekker kippetje, welkom bij de Tokkies!
 
heerlijk kippie, welkom bij de tokkies
 
Dank dank dank.
Dat ik als volwassen vent weer zo blij kan zijn met een stickertje.
Ik laat het morgen meteen aan mijn dochtertje zien  :)
 
Ridevi71 zei:
Sander van Beek zei:
Zo, die ziet er smaakvol uit. Die is goed gelukt. Zo te zien ook met een heerlijk knapperig velletje.

Je doet er dus een ongeschilde citroen in en die prik je een paar keer in? Ik houd niet zo van citroen, maar wel van heerlijk mals vlees. Dus als het werkt, ga ik het zeker een ik keer proberen.

Proef je echt tonen van citroen in het vlees?

Je proeft het niet echt, maar het vlees blijft sappig en je hebt al je bier voor jezelf  :D

Met dat laatste argument heb je me overtuigd  :D
 
Sander van Beek zei:
Ridevi71 zei:
Sander van Beek zei:
Zo, die ziet er smaakvol uit. Die is goed gelukt. Zo te zien ook met een heerlijk knapperig velletje.

Je doet er dus een ongeschilde citroen in en die prik je een paar keer in? Ik houd niet zo van citroen, maar wel van heerlijk mals vlees. Dus als het werkt, ga ik het zeker een ik keer proberen.

Proef je echt tonen van citroen in het vlees?

Je proeft het niet echt, maar het vlees blijft sappig en je hebt al je bier voor jezelf  :D

Met dat laatste argument heb je me overtuigd  :D

:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan