Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
werkt echt absoluut perfect en niks wachten gewoon achter elkaar sealen.Oeh die is mooi.. Hoor graag je ervaring na gebruik! Zoek iets beters dan mijn huidige ome Ali versie
Bij Amazon vandaan?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
zitten 100 zakken bij en 2 rollen micro fijn .Wat een lieve meissie heb je!
Adviseer je nog extra seal zakjes te kopen en zo ja welke?
gem. 10 sec per seal , maar het voordeel is je kan gewoon achter elkaar doorgaan zonder te wachten .Dat ziet er mooi uit. Is hij een beetje snel? Ik heb een degelijke foodsaver en maak vaak zelf zakjes op maat vanuit een rol maar merk dat hier toch een enorme hoeveelheid tijd in gaat zitten. Uiteinde van de rol sealen, stuk afsnijden, zakje vullen en vacuum trekken, en herhalen. Ben met 10 zakjes maken zo een kwartier bezig. De seal tijd is vooral best lang (15-20 seconden per seal?). Ben erg benieuwd hoe snel deze het doet
ga je geen spijt van krijgen hoor.Ook besteld :-D
Precies waar ik ook tegen aanloop met mijn Foodsaver. De laatste tijd gebruik ik daarom alleen maar zakjes.Dat ziet er mooi uit. Is hij een beetje snel? Ik heb een degelijke foodsaver en maak vaak zelf zakjes op maat vanuit een rol maar merk dat hier toch een enorme hoeveelheid tijd in gaat zitten. Uiteinde van de rol sealen, stuk afsnijden, zakje vullen en vacuum trekken, en herhalen. Ben met 10 zakjes maken zo een kwartier bezig. De seal tijd is vooral best lang (15-20 seconden per seal?). Ben erg benieuwd hoe snel deze het doet
Ik vind het alleen erg storend als ik 2kg kip in zakjes van 150-250g wil verpakken. Volgens mij zijn de standaard foodsaver zakjes best groot en dat is ook zonde (en waarschijnlijk een stuk duurder). Wellicht eens wat onderzoek doen naar ietswat meer professionele vacumeermachines..Precies waar ik ook tegen aanloop met mijn Foodsaver. De laatste tijd gebruik ik daarom alleen maar zakjes.
Snap ik, maar ik heb allerlei formaten besteld bij Van Beekum en kom daardoor altijd wel redelijk goed uit.Ik vind het alleen erg storend als ik 2kg kip in zakjes van 150-250g wil verpakken. Volgens mij zijn de standaard foodsaver zakjes best groot en dat is ook zonde (en waarschijnlijk een stuk duurder). Wellicht eens wat onderzoek doen naar ietswat meer professionele vacumeermachines..
succes ermeeHeeft wat langer geduurd dan gepland (blijkbaar had de DHL chauffeur een DPD pallet mee genomen) maar ook hier Staat nu een Leica te pronken.. Nu nog even kijken waar ik die vacuüm bakjes kan vinden..
Dank voor de tip!