BasBQ
Beef en Steak

laica Vacuumsealer VT3240 Xpro met Dubbele Sealnaad

 

roza

Sprokkelaar
Berichten
47
verwend door mijn vrouw met een top vacuumsealer , meteen maar maar even uitproberen .
binnenkort wat vlees halen wat ik kan vacuüm trekken voor de BBQ.

laica vacuum.jpg
 
Oeh die is mooi.. Hoor graag je ervaring na gebruik! Zoek iets beters dan mijn huidige ome Ali versie

Bij Amazon vandaan?

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Oeh die is mooi.. Hoor graag je ervaring na gebruik! Zoek iets beters dan mijn huidige ome Ali versie

Bij Amazon vandaan?

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
werkt echt absoluut perfect en niks wachten gewoon achter elkaar sealen.
bij marmelot besteld op woensdag en de volgende dag in huis.
 
Wat een lieve meissie heb je!
Adviseer je nog extra seal zakjes te kopen en zo ja welke?

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Phoe, das een heule mooie, ik zou maar heel lief voor je meissie zijn ;) (y)
 
Wat een lieve meissie heb je!
Adviseer je nog extra seal zakjes te kopen en zo ja welke?

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
zitten 100 zakken bij en 2 rollen micro fijn .
als je een solis koopt zit dat er niet bij dan ben je duurder uit.
deze vind ik er veel degelijker uitzien hoor.
ook het vergrendelen gaat veel makkelijker en dubbele seal.
ik heb echt heel lang zitten twijfelen welke ik nu zou willen hebben maar heb zeker de beste keus gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er mooi uit. Is hij een beetje snel? Ik heb een degelijke foodsaver en maak vaak zelf zakjes op maat vanuit een rol maar merk dat hier toch een enorme hoeveelheid tijd in gaat zitten. Uiteinde van de rol sealen, stuk afsnijden, zakje vullen en vacuum trekken, en herhalen. Ben met 10 zakjes maken zo een kwartier bezig. De seal tijd is vooral best lang (15-20 seconden per seal?). Ben erg benieuwd hoe snel deze het doet
 
Dat ziet er mooi uit. Is hij een beetje snel? Ik heb een degelijke foodsaver en maak vaak zelf zakjes op maat vanuit een rol maar merk dat hier toch een enorme hoeveelheid tijd in gaat zitten. Uiteinde van de rol sealen, stuk afsnijden, zakje vullen en vacuum trekken, en herhalen. Ben met 10 zakjes maken zo een kwartier bezig. De seal tijd is vooral best lang (15-20 seconden per seal?). Ben erg benieuwd hoe snel deze het doet
gem. 10 sec per seal , maar het voordeel is je kan gewoon achter elkaar doorgaan zonder te wachten .
 
Zoals zo vaak is de meerprijs t.o.v. een instapmodel te verdedigen, maar heb je het daadwerkelijk nodig.... Moeilijk moeilijk, ik wil altijd zo veel en gebruik het dan te weinig 😂
 
Heeft wat langer geduurd dan gepland (blijkbaar had de DHL chauffeur een DPD pallet mee genomen ) maar ook hier Staat nu een Leica te pronken.. Nu nog even kijken waar ik die vacuüm bakjes kan vinden..

Dank voor de tip!

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Dat ziet er mooi uit. Is hij een beetje snel? Ik heb een degelijke foodsaver en maak vaak zelf zakjes op maat vanuit een rol maar merk dat hier toch een enorme hoeveelheid tijd in gaat zitten. Uiteinde van de rol sealen, stuk afsnijden, zakje vullen en vacuum trekken, en herhalen. Ben met 10 zakjes maken zo een kwartier bezig. De seal tijd is vooral best lang (15-20 seconden per seal?). Ben erg benieuwd hoe snel deze het doet
Precies waar ik ook tegen aanloop met mijn Foodsaver. De laatste tijd gebruik ik daarom alleen maar zakjes.
 
Deze heeft een rol die je er in kan laten.. Dus ik rol een stukje uit en seal een kant dicht.. Dan juiste lengte kiezen en snijden (zit er ook in) vullen en gaan.. Best makkelijk..

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Precies waar ik ook tegen aanloop met mijn Foodsaver. De laatste tijd gebruik ik daarom alleen maar zakjes.
Ik vind het alleen erg storend als ik 2kg kip in zakjes van 150-250g wil verpakken. Volgens mij zijn de standaard foodsaver zakjes best groot en dat is ook zonde (en waarschijnlijk een stuk duurder). Wellicht eens wat onderzoek doen naar ietswat meer professionele vacumeermachines..
 
Ik vind het alleen erg storend als ik 2kg kip in zakjes van 150-250g wil verpakken. Volgens mij zijn de standaard foodsaver zakjes best groot en dat is ook zonde (en waarschijnlijk een stuk duurder). Wellicht eens wat onderzoek doen naar ietswat meer professionele vacumeermachines..
Snap ik, maar ik heb allerlei formaten besteld bij Van Beekum en kom daardoor altijd wel redelijk goed uit.
 
Goede tip. Die ga ik eens proberen. Dankjewel!
 
Heeft wat langer geduurd dan gepland (blijkbaar had de DHL chauffeur een DPD pallet mee genomen ) maar ook hier Staat nu een Leica te pronken.. Nu nog even kijken waar ik die vacuüm bakjes kan vinden..

Dank voor de tip!

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
succes ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan