BasBQ
Beef en Steak

Kwartelssss

 

mvdslot

Vuurmaker
Berichten
80
Voor de eerste keer kwartels gegeten en dit smaakte goed.. zelfs de jongste binnen het gezin zat alleen maar te roepen om pootteennnn poottennnn

De kwartels eerst 3 uur gemarineerd in knoflook, rozemarijn, olijfolie en pezo..

Daarnaast een soort dressing gemaakt met soyasaus, grove mosterd, honing en olijfolie om de kwartels mee te bedruipen wanneer deze van de bbq kwamen..

Bij de kwartels aardappeltjes uit de oven en een salade van gegrilde oesterzwammen, grote champignons met een sjalotje, geraspte grana pandano en een hazelnoot vinaigrette

50dfd180052d35eb20f27491ce030407.jpg


01a63bce1454073923379131043c150d.jpg
 
Die hebben een mooie laatste vlucht gehad ;) smaakt een beetje als kip? of sterker?
 
Hoppa. 2 op het bordje
Lekker hoor
 
Kwartel heb ik nog nooit op. Wel patrijs. Maar dat is al heel lang geleden. Zou ook niet weten waar ik ze moest halen. Ziet er iig lekker uit.
 
Kwartel heb ik nog nooit op. Wel patrijs. Maar dat is al heel lang geleden. Zou ook niet weten waar ik ze moest halen. Ziet er iig lekker uit.

Bij de Hanos heb ik deze gehaald, lijkt me dat de slager er ook wel aan kan komen hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ze ligger er netter bij dan een kip die over een blik gaan 😁
 
Zien er goed uit, ik bestel kwartel, Patrijs, en wilde eend maandelijks bij de Poelier voor onze katten.
Zelf hebben we ze nog nooit gegeten, weet eigenlijk niet waarom. Rauwe Patrijs vind ik een eigenaardige/onaantrekkelijke geur hebben net als duif (die laatste blieven de katten zelfs niet)
rauwe Kwarteltjes ruiken heel neutral.
 
Terug
Bovenaan Onderaan