Beef en Steak

Korte voorstelronde ;-)

Samm

Tondelzoeker
Goedemiddag. Mijn naam is Sam, uit Brabant.

Ik begin klein met een Weber Original/One Touch 47cm die ik voor een leuke 2e hands prijs op de kop heb getikt. Ik hoop hier al voldoende op te leren.

Een vraag waar ik wel al gelijk mee zit betreft het rooster...

Degene die er nu bij zit is van verzinkt staal. Ik ben op zoek naar een fatsoenlijk RVS rooster. Het liefst met scharnier functie.

Biedt Weberstore.nl alleen officiële Weber producten, net als Weber.com? Ik zag dat ze er daar eentje aanboden voor €59 (RVS) en (€49) verzinkt staal. Op diverse andere websites kom ik ook een scharnierend 47 "Weber" rooster tegen voor zo'n €59, maar af en toe staat daar alleen bij dat het materiaal van staal is.

Dus als iemand al een verlossend antwoord heeft of ik het beste terecht kan bij Weber.com/Webstore.nl of een goed ander RVS alternatief heeft, ik hoor het graag :-)

Welkom Sam, er zijn genoeg websites die RVS roosters verkopen al dan niet scharnierend.
Google "RVS BBQ rooster 47 cm"

Hoi Sam,
welkom bij het Genootschap, vragen kun je elders bij oa materiaal op het forum kwijt

Roosters zijn niet verzinkt maar verchroomd.
Je kan op Amazon kijken voor een rvs rooster.

Welkom Sam! Ik heb mijn rooster van Onlyfire laatst gekocht op Amazon. Ook een RVS rooster. Bevalt tot nu toe goed. Iets minder degelijk dan de ‘echte’ van Weber, maar de prijs was ook een stuk lager.

Terug
Bovenaan Onderaan