De koning is jarig en dat moet gevierd worden. Traditiegetrouw doen we dat met een klein biertje en een bbq. Vaak komen we niet verder dan een speklapje, burger en een sateetje. Dit jaar niet anders maar speciaal voor de fotowedstrijd maar een draadje. Dus hier komt hij. Een marinade gemaakt van ketjap, rijstolie, koriander, komijn, knoflook, basterdsuiker en peper.
Hoe ziet er dat de komende 48 uur uit…. Nou zo dus….
Het gezicht is niet smakelijk maar als het proeft zoals het ruikt dan zit ik nog volle bak in de race voor een geslaagde Koningsdag.
Na 48 uur kunnen we therapeutisch gaan rijgen want die dikbuiken moeten toch eten.
2,5 kg oftewel 53 stokken verder kan ik eindelijk gaan proeven of het bier ook koud genoeg is voor de gasten.
Na een burgertje gaan de stokken op de Napoleon.
Alles hierna ben ik jullie verschuldigd voor een andere keer omdat de geur gewonnen had van mij snelheid om foto’s te maken.
Al met al dus een groot succes want het was sneller op dan me lief was
Hoe ziet er dat de komende 48 uur uit…. Nou zo dus….
Het gezicht is niet smakelijk maar als het proeft zoals het ruikt dan zit ik nog volle bak in de race voor een geslaagde Koningsdag.
Na 48 uur kunnen we therapeutisch gaan rijgen want die dikbuiken moeten toch eten.
2,5 kg oftewel 53 stokken verder kan ik eindelijk gaan proeven of het bier ook koud genoeg is voor de gasten.
Na een burgertje gaan de stokken op de Napoleon.
Alles hierna ben ik jullie verschuldigd voor een andere keer omdat de geur gewonnen had van mij snelheid om foto’s te maken.
Al met al dus een groot succes want het was sneller op dan me lief was
Laatst bewerkt: