Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Sander, bedoel je Dammers vs Black Ranch? Toch wordt bij Black Ranch vaak aangegeven dat deze ook reukloos zijn, ik heb dus inderdaad een andere ervaring. Maar deze walmen dus sowieso een stuk meer dan Dammers?Dat zijn wat mij betreft uitersten.
Dat heb ik nou nog nooit gehoord over Black Ranch. Dat zou ik zelf ook nooit beweren. Je hebt onder het label Black Ranch ook nog verschillende verpakkingen vanwege de verschillende houtsoorten. Ze hebben wel allemaal hun eigen hardheid en geur. Da's weer een wereld op zich.Toch wordt bij Black Ranch vaak aangegeven dat deze ook reukloos zijn, ik heb dus inderdaad een andere ervaring.
Ik las het op bepaalde sites die het verkopen, weet niet of ik hier een link mag plaatsten maar bij 1 van de verkooppunten staat dus bij de Black Ranch Marabu:Dat heb ik nou nog nooit gehoord over Black Ranch. Dat zou ik zelf ook nooit beweren. Je hebt onder het label Black Ranch ook nog verschillende verpakkingen vanwege de verschillende houtsoorten. Ze hebben wel allemaal hun eigen hardheid en geur. Da's weer een wereld op zich.
Als ik BR gebruik dan start ik schoon op en laat ik het liefst eerst de T oplopen tot 150°C en knijp ik daarna of plaats ik een hitteschild. Bij 150°C ben je de meeste nare geurtjes wel kwijt en dus de meeste rook ook. Daarna is er schoner mee te stoken. Dan komt je rookhout ook veel beter uit de verf. Maar wellicht gebruik je vanwege die rook ook geen rookhout?
Kort en goed: Dammers is de schoonst brandende houtskool die ik ken. Maar omdat hij vrij licht is en dus snel brandt meng ik die soms met hardere soorten zoals BR maar ook Bastard of andere Marabu of Quebracho houtskoolmerken.
Ik heb de ervaring dat de BR Argentina quebracho flink ruikt en ook meer walmt dan bijvoorbeeld de marabu van Black Ranch. Zoals al eerder te lezen ; Dammers geeft weinig rook en geur.Hoi Sander, bedoel je Dammers vs Black Ranch? Toch wordt bij Black Ranch vaak aangegeven dat deze ook reukloos zijn, ik heb dus inderdaad een andere ervaring. Maar deze walmen dus sowieso een stuk meer dan Dammers?