- Berichten
- 2.970
Damn balen..
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf ondertussen maar contact opgenomen met KJ om na te vragen of ik in de tussentijd de grill mag gaan gebruiken.Damn balen..
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Ik wil er vooral een tweede bij. Zag bij Stijn een minimax staan, das ook wel heel handig.... De vrouw is het daar nog niet mee eensGoede keuze om voor de BJ 3 te gaan! Ik zei het van de week nog tegen mijn vriendin: hoe vaker ik de BGE L gebruik hoe meer ik wilde dat ik een XL had besteld. Haar enige reactie was: en waar ga je die neerzetten dan Dat klinkt niet meteen als "no way"
Je hebt ook gelijk ook. Ik wil graag volle bak aan de gang, meer dan genoeg vlees in de vriezer en nog 2.5 zak houtskool staan. Het is gewoon %$@ dat na 2 maanden wachten dit gebeurd en zal wel weer even duurt voordat dit dus is opgelost is. Ik wacht gewoon even af waarmee ze terugkomen.Ik zou niet akkoord gaan met een potje vloeibare glazuur. Dat ding is duur genoeg, je wil gewoon dat zoiets in perfecte staat is als je hem ontvangt.
Daarnaast moet je dealer dit oplossen, niet zelf rechtstreeks regelen. Je hebt hem net ontvangen, dus gewoon laten omruilen door de dealer. Een tv zou je ook terug sturen.
Ondertussen vooral NIET gebruiken, want dat maakt het alleen maar lastiger als je hem wilt omruilen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Mooi rood is niet lelijk. Toch gefeliciteerd. Ik weet hoe dit voelt. Mijn kamado ging bij de eerste keer kapot. Moet 2 maanden wachten voor het op gelost was. Vorige week kreeg ik een nieuwe everdure 4k . Je voelt je toch onzeker tot het opgelost is. Het is geen tientjeNou hij is dan eindelijk binnen helemaal blij natuurlijk Bekijk bijlage 5524
totdat ik de beschadiging aan de buiten kant vond grrrrr. Nu zal dit wel opgelost worden, maar hoop in ieder geval dat ze snel genoeg laten weten of ik hem in de tussentijd gewoon kan gebruiken
Bekijk bijlage 5525
Ik begrijp je helemaal.... Volhouden. SterkteJe hebt ook gelijk ook. Ik wil graag volle bak aan de gang, meer dan genoeg vlees in de vriezer en nog 2.5 zak houtskool staan. Het is gewoon %$@ dat na 2 maanden wachten dit gebeurd en zal wel weer even duurt voordat dit dus is opgelost is. Ik wacht gewoon even af waarmee ze terugkomen.
Over het algemeen staan de eitjes bij erkende delalers. Maar een Hanons of een andere groothandel,,, hoe is het daar geregeld.
Misschien iets voor de consumenten bond
Ja is gewoon erkende dealer. En zelfs al was dit geen erkende dealer, dan is er alsnog geen nood aan de man. Wat @SilverFox ook al aangeeft, je hebt normaal niks met KJ zelf te schaften aangezien de winkel garantie moet geven. KJ komt pas om de hoek kijken na de wettelijke garantieperiode (2 jaar?).@cold_as_ijs Houd ons op de hoogte hoe het verder gaat. Hopelijk is het opgelost binnen een paar dagen (2 a 3)Heb je contact gezocht met de importeur in Alkmaar of Den Haag .En heb je het rode ei gekocht bij een erkende dealer ? .........
Wat precies schrikt je af? Voor zowel bge als kj is normaal de service service. Kj loopt alleen nu tegen hun eigen succes aan, waardoor de voorraden beperkt zijn, alsmede de productie in China erg is terug gelopen door de Coronacrisis, en het daardoor allemaal wat duurt.zo had ik nog niet bekeken. Maar het schrikte mij af, van beide merken. Ik hoop volgende jaar de knoop door te hakken. dank heren, voor de andere kijk op. @cold_as_ijs....wel een prachtig EI, kerel.
Voordeel is dat we in Europa gewoon goed beschermd zijn als consument. Dus weinig zorgen te maken.zo had ik nog niet bekeken. Maar het schrikte mij af, van beide merken. Ik hoop volgende jaar de knoop door te hakken. dank heren, voor de andere kijk op. @cold_as_ijs....wel een prachtig EI, kerel.
@cold_as_ijs Ik vind dit nergens over gaan, stel ik loop bij C&A ( geintje) en daar staat een rood of groen EI, ik vraag aan de verkoopster, zijn jullie een erkende dealer, hebben jullie toestemming om deze eitjes te verkopen. Vul de rest zelf maar in. Als ik ergens zo ding ziet staan mag je toch uit geen van een normale garantie.
Als consument ( ik heb dit eerder geroepen) hoef je deze shit toch niet na te trekken, niet iedereen lees deze onzin.....