BasBQ
Beef en Steak

Kippendijencake

Batzu

Sprokkelaar
Berichten
37
Het dondert en het bliksemt, dus we stoken de KJ op ! Die blik weer van de buren toen ze me weer in de weer zagen met die zak kolen. 😂

Dit keer werd het de kippendijencake, aangezien toen ik wat foto's op het forum zat te kijken, ze hem er zo lekker uit vond zien.

Ook vandaag kreeg ik weer hulp van de pitmasterin in wording !

Ik zal niet te veel uitwijden over het recept aangezien die al vaak genoeg voorbij is gekomen, maar als rub had ik vandaag de Cheeky Chicken van Smokey Goodness (lekker rubje moet ik zeggen) en BBQ Saus (the original) van Blues Hogs.

IMG_5696.JPG
IMG_5698.JPG
IMG_5697.JPG



On the Joe we go:

IMG_5699.JPG


En het resultaat:
Nu gebied eerlijkheid mij te zeggen dat ik dacht ik crispen de spek nog een beetje extra op, maar ik de temp uit het oog verloor dus hij is wat donkerder geworden dan ik voor ogen had, maar de smaak was er zeker niet minder om. De family heeft lekker zitten smikkelen en heb nog een slice bij de buren afgegooid.

IMG_5703.JPG
IMG_5704.JPG
IMG_5705.JPG


Al met al weer een geslaagde cook..

Tot de volgende !
 
Dit ziet er zo heerlijk uit he, nou ik nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Mooi gemaakt, en leuk dat je dochter meehelpt
 
Niks gezelliger dan koken met de kids. Het vergt ( in mijn geval) soms wat geduld ( ligt dan vooral aan mijzelf) Maar het levert hier uiteindelijk altijd weer een gewelidge dag op. Ziet er weer zeer smakelijk uit
 
Ja de kippendijencake staat absoluut op mijn to do lijst. Mooie run!
 
Ja ik vond hem zelf ook erg lekker, wist niet wat ik moest verwachten. :p

Niks gezelliger dan koken met de kids. Het vergt ( in mijn geval) soms wat geduld ( ligt dan vooral aan mijzelf) Maar het levert hier uiteindelijk altijd weer een gewelidge dag op. Ziet er weer zeer smakelijk uit

Ik weet er alles van, stond niet vooraan in de rij toen geduld werd uitgedeeld, hahaha
 
Mooi man. de bbq cheffin is al goed bezig.
Dan smaakt het zeker extra goed.
 
De buren kijken nu al uit naar het moment dat je met de kolen aan de wandel gaat
 
Lekker hé, die kippendijencake. Vond hem lekkerder dan verwacht eerlijk gezegd.
En geweldig dat je dochter meehelpt. Dat is zo leuk. (en leerzaam)
Hij Is mooi gelukt, die cake. Netjes gedaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan