Ik was al bang!Daar heb je helemaal gelijk in, maar dit stond nog in de kast en moet ook eens op , en als ik het echt vies vond had ik het weg gegooid. Maar dat valt wel mee .
Maar de volgende keer een betere. (Beloofd)
Gelukkig maar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was al bang!Daar heb je helemaal gelijk in, maar dit stond nog in de kast en moet ook eens op , en als ik het echt vies vond had ik het weg gegooid. Maar dat valt wel mee .
Maar de volgende keer een betere. (Beloofd)
DanbrasDie van DanBras, of die van "tante Miho", de tante van Ewald.
Nog nooit bij een indo feestje geweest dan ;-)
Daar vul je een holle kies mee bij de mannen
Nee dat vind ik echt niks , en snel klaar was ook niet de bedoeling (low &slow ) roken en dan snel afgrillen voor het streepje .
Maar ieder zijn ding![]()
Ik kan er in komen dat je bijna bij de muren op vliegt , na 2 jaar thuis werken en niet onder collega's te zijn .Ben ik nou de enige hier die al bijna 2 jaar thuis werkt? Ik mis collega's zoals jij!
Ziet er totaal TOP uit Chef!
Nee ,geen belang ;-)Nog nooit bij een indo feestje geweest dan ;-)
Dan snap ik ook waarom je deze vleesbommen maakt ;-)Nee ,geen belang ;-)
Top ,dank voor je leuke bijdrageDan snap ik ook waarom je deze vleesbommen maakt ;-)
Deze? Wordt morgen gehaaldOh ja, tip:
Ketjap manis is een mooi product, maar dan niet de versie die je hier gebruikt. Probeer eens Ketjap van Trade A of Kaki Tiga.
Echt een wereld van verschil en dat ga je proeven!
Bedank me later maar![]()

Dank voor de tip ,Deze? Wordt morgen gehaald![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Correct!Deze? Wordt morgen gehaald![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Zo maak ik zelf ook mijn sate, kleine stukjes vlees. Mijn sateetjes wegen ongeveer 20 gr. per stuk. Maar ieder zijn ding.Tis natuurlijk een wereld van verschil of je met een gesloten BBQ of een sate BBQ het vlees klaar maakt ;-)
Bij een sate bbq is het niet handig om dikke stukken vlees aan de stokjes te hebben...
Wordt niet snel gaar en daarbij verbrand het vlees..
Echter wel leuk om zo sate klaar te maken constant draaien en stiekem stokjes proeven voor ze uitgedeeld worden.
Ander leuke bijkomstigheid is dat bijna altijd iedereen om de bbq hangt, omdat ze allemaal willen proeven hahahahaha.
Deze Bbq heb ik zelf gemaakt....en verkocht aan de vriend van mijn buurvrouw...
Afgelopen september weer kunnen gebruiken tijdens een buren feestje....
Wat heb ik spijt dat ik die verkocht heb...
In het voorjaar maak ik mij weer een nieuwe....
blefke
Bekijk bijlage 34075
Bekijk bijlage 34076
Bekijk bijlage 34077
Allemaal lekker!Zo maak ik zelf ook mijn sate, kleine stukjes vlees. Mijn sateetjes wegen ongeveer 20 gr. per stuk. Maar ieder zijn ding.
Blijft vreemd volk, vrouwen…Ja, zo een zou ik ook nog wel willen, maar ik denk dat mijn vrouw die noodzaak niet inziet.![]()