BasBQ
Beef en Steak

Kippedij sate ,gewoon lekker

Daar heb je helemaal gelijk in, maar dit stond nog in de kast en moet ook eens op , en als ik het echt vies vond had ik het weg gegooid. Maar dat valt wel mee .
Maar de volgende keer een betere. (Beloofd 🤞😁)
Ik was al bang!

Gelukkig maar :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Dat zijn mooie broodjes! En als die “prikkers” er zo heerlijk uit ziet, dan zijn ze niet snel te groot. 🤔 Hoe kan ik dat wat minder dubbelzinnig formuleren?
Anyways, mooi resultaat voor een “gewoon” kippendij sateetje!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Lekker lekker! Had ik ook maar zon collega 😫
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Zozo, nog openstaande vacatures? 😜 Het water loopt me in de mond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ben ik nou de enige hier die al bijna 2 jaar thuis werkt? Ik mis collega's zoals jij!

Ziet er totaal TOP uit Chef!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ben ik nou de enige hier die al bijna 2 jaar thuis werkt? Ik mis collega's zoals jij!

Ziet er totaal TOP uit Chef!
Ik kan er in komen dat je bijna bij de muren op vliegt , na 2 jaar thuis werken en niet onder collega's te zijn .
In mijn werk gaat alles zo goed als gewoon door .
Gelukkig 😁
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, tip:

Ketjap manis is een mooi product, maar dan niet de versie die je hier gebruikt. Probeer eens Ketjap van Trade A of Kaki Tiga.
Echt een wereld van verschil en dat ga je proeven!

Bedank me later maar
Deze? Wordt morgen gehaald
4f6f17c10fd9f280975ee7f5f3c4e015.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Tis natuurlijk een wereld van verschil of je met een gesloten BBQ of een sate BBQ het vlees klaar maakt ;-)
Bij een sate bbq is het niet handig om dikke stukken vlees aan de stokjes te hebben...
Wordt niet snel gaar en daarbij verbrand het vlees..
Echter wel leuk om zo sate klaar te maken constant draaien en stiekem stokjes proeven voor ze uitgedeeld worden.;)
Ander leuke bijkomstigheid is dat bijna altijd iedereen om de bbq hangt, omdat ze allemaal willen proeven hahahahaha.

Deze Bbq heb ik zelf gemaakt....en verkocht aan de vriend van mijn buurvrouw...
Afgelopen september weer kunnen gebruiken tijdens een buren feestje....
Wat heb ik spijt dat ik die verkocht heb...
In het voorjaar maak ik mij weer een nieuwe....

blefke

Schermafbeelding 2022-01-19 om 20.00.09.png


IMG_20210911_184351.jpg


IMG_20190503_144654.jpg
 
Tis natuurlijk een wereld van verschil of je met een gesloten BBQ of een sate BBQ het vlees klaar maakt ;-)
Bij een sate bbq is het niet handig om dikke stukken vlees aan de stokjes te hebben...
Wordt niet snel gaar en daarbij verbrand het vlees..
Echter wel leuk om zo sate klaar te maken constant draaien en stiekem stokjes proeven voor ze uitgedeeld worden.;)
Ander leuke bijkomstigheid is dat bijna altijd iedereen om de bbq hangt, omdat ze allemaal willen proeven hahahahaha.

Deze Bbq heb ik zelf gemaakt....en verkocht aan de vriend van mijn buurvrouw...
Afgelopen september weer kunnen gebruiken tijdens een buren feestje....
Wat heb ik spijt dat ik die verkocht heb...
In het voorjaar maak ik mij weer een nieuwe....

blefke

Bekijk bijlage 34075

Bekijk bijlage 34076

Bekijk bijlage 34077
Zo maak ik zelf ook mijn sate, kleine stukjes vlees. Mijn sateetjes wegen ongeveer 20 gr. per stuk. Maar ieder zijn ding.
En net wat blefke zegt, constant draaien en dan met de mensen die er omheen staan iedere keer de eerste gare sateetjes er vanaf snaaien. Heerlijk.
 
Zo maak ik zelf ook mijn sate, kleine stukjes vlees. Mijn sateetjes wegen ongeveer 20 gr. per stuk. Maar ieder zijn ding.
Allemaal lekker! 🤤🤤
Vooral een verschil of je voor een complete lunch gaat op één brood(je), als stokje(s) bij de nasi, of op een feestje als borrelsnack zo, hop, uit het knuistje.
 
Ja, zo een zou ik ook nog wel willen, maar ik denk dat mijn vrouw die noodzaak niet inziet. 🙄
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan