BasBQ
Beef en Steak

Kip rollade

 
 

wtavaneijsden

Kooltjesharker
Berichten
218
Hier in de Rijp hebben we Rookwerken. Dit bedrijf doet veel vlees roken van goede kwaliteit moet ik zeggen. Onze kip en kipfilet komt daar meestal vandaan. Een grootverschil met de supermarkt moet ik zeggen.

Vandaag heb ik van hun een kip rollade op de bbq gegooid. Deze heb ik eerst een nachtje in kip kruiden. Laten trekken en net een uur of 2 1/2 tot 74 gr laten garen. Ik heb dit keer geen rookhout gebruikt. Ik heb helaas niet meer foto's gemaakt. Vanavond zal ik hem aan snijden.

Tis eigenlijk te gek. De BBQ is gister aan gegaan met een t bone steak en een lap char chieuw. Daarna is de procureur er op gegaan . Vanmorgen was de procureur klaar en gelijk de kiprollade erop. Vanavond krijgen we gasten die willen graag de spareribs proeven. Die liggen er ni op 2 roosters vol. 3 runs op een dag . Hoe gek kan je zijn.

cc2526d214e0a6010359ed9e80ec46df.jpg
 
ik zeg daar helemaal niks over =))

rollade zit er goed uit
 
Lekkere marathon sessie!
 
Je lijkt wel een restauranteigenaar.... =)) =))
Kiprollade ziet er mooi en lekker uit.

Eet smakelijk voor dadelijk.
 
Lekker hoor en tja gek... ik vind van niet :)
 
Niks geks aan!  Wedden dat je geen klachten krijgt???  :D

Rollade ziet er super uit.
 
Dat Rookwerk zit toch bij het Amigo tankstation? Kan je daar als particulier makkelijk spullen kopen? Ik rij er altijd langs vanuit mijn werk.
 
Alleen Zaterdag van 10 tot 12. en ja dat klopt dat is daar. Anders moet je gewoon eens binnen lopen.



Lowietje72 zei:
Dat Rookwerk zit toch bij het Amigo tankstation? Kan je daar als particulier makkelijk spullen kopen? Ik rij er altijd langs vanuit mijn werk.
 
Lekker hoor Willem, en je was niet zo gek om een KEG te kopen. Volg met plezier je enthousiaste verhalen. Tzt ga ik ook zo'n ding kopen.
 
Ik ben er heel blij mee Peet. ik heb nog nooit zo fijn ge bbq-ed .. dus kan hem zeker aan bevelen.
 
wtavaneijsden zei:
Ik ben er heel blij mee Peet. ik heb nog nooit zo fijn ge bbq-ed .. dus kan hem zeker aan bevelen.
Gaat er ook komen. FF wachten op een mooie aanbieding. Heb gelukkig de tijd, die Summit is ook een geweldig apparaat.
 
Ik denk in deze soort bbq dat het geen significant groot verschil meer is. dus denk welke keus je ook maakt het wel goed zal zijn.

 
Lekker hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan