BasBQ
Beef en Steak

Kip grillworst met Old Amsterdam

Die zien er goed uit zeg. Krijg gelijk zin om ze zelf weer eens te maken. En de Smokey Joe, geweldig ding. Doet ook goed op de camping. Klein, past makelijk in de sleurhut.
 
Lekker Sander. Die kaas behoudt mooi z'n structuur. Staat hier ook al een tijd op de to-do.

Waarom zet je er nou niet bij met welke maat je gemaald hebt? Behoed me nou van dezelfde fouten ;)
Haha thanks, de kleinste plaat gebruikt, is dat niet te zien aan de foto? ;)
Maar blijft altijd; naar smaak he. ik vind Fijne worsten altijd lekker.

Keurig, en voor mij hoeft de kaas niet minder 😉
Haha staat genoteerd Frits! bedankt!

LEKKER!! #respect
Die zien er goed uit zeg. Krijg gelijk zin om ze zelf weer eens te maken. En de Smokey Joe, geweldig ding. Doet ook goed op de camping. Klein, past makelijk in de sleurhut.
Bedankt! ik vind het zo'n leuk ding die smokey joe.
 
Wauw Sander ik had je worst graag willen proeven 🤩 dit gaan we hier ook eens maken, kip en Old Amsterdam dat moet gewoon smullen zijn.

Dit was een zeer vruchtbare eerste papadag en hoe gemakkelijk om zo de kleine in de gaten te houden 😜 mijn zusje doet dat ook zo, ook handig als je weg bent en iemand is aan het oppassen kun je op afstand meekijken 🤭 zo kreeg oma te horen dat de tweeling in de verkeerde bedje lagen en ik kreeg met oppassen een keer een app vanuit de Arena dat de jongens aan het klieren waren met een zaklamp of ik maar ff naar boven wilde gaan om ze streng toe te spreken 😂🤣😂 en toen ik de trap afliep hoorde ik de een tegen de ander zeggen "ik zei toch dat papa ons kon zien" 😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan