BasBQ
Beef en Steak

Kip drumsticks met een jasje van Dorito's

Dat ziet er heerlijk uit Rick. Denk dat ik dit ook eens ga proberen.
Is ook lekker makkelijk Frits.
Ff wat drumsticks en een zak chips halen bij de supermarkt
Das ook wel eens prettig
 
Dat ziet er goed uit, leuke combinatie zo Doritos drumsticks!
 
Ook maar geprobeerd, kids vonden het heerlijk, zelf ook heel tevreden. Mooi recept!
5125E4C5-E92E-45D4-BB0D-5937C5EF8CC1.jpeg


DAB2EDFC-67EC-434C-A3E7-0D0D391D5CDE.jpeg


7E0C8597-BFC3-4AAB-899C-095A274A3FE2.jpeg


68571FF1-CFCC-437D-BF1D-364AAC95EBA1.jpeg
 
Dit klinkt inderdaad lekker, gaan we ook een maken. Combi van 2 favorieten van mij:D
 
Vanavond voor het eerst gemaakt. Met een rub van gelijke delen gerookt paprikapoeder, uipoeder, knoflookpoeder, zwarte peper.
Qua smaak echt super, alleen bleef bij ons een kwart van de dorito-korst aan het rooster kleven en liet ongeveer een kwart los bij het oppakken van het rooster, viel er gewoon af. De drumsticks waren intern al over de 85 graden dus het was niet undercooked. Enige idee? Te veel/te weinig aioli?
Smaak was wel super, deze gaat zeker op de lijst van crowdpleasers.
 
Dat ziet er heerlijk uit. Die gaan we ook maar eens proberen
 
Vanavond voor het eerst gemaakt. Met een rub van gelijke delen gerookt paprikapoeder, uipoeder, knoflookpoeder, zwarte peper.
Qua smaak echt super, alleen bleef bij ons een kwart van de dorito-korst aan het rooster kleven en liet ongeveer een kwart los bij het oppakken van het rooster, viel er gewoon af. De drumsticks waren intern al over de 85 graden dus het was niet undercooked. Enige idee? Te veel/te weinig aioli?
Smaak was wel super, deze gaat zeker op de lijst van crowdpleasers.
Tof dat je het gemaakt hebt.

Ik denk niet dat het aan teveel of te weinig aioli ligt. Je wilt een laagje creëren waar je dorito aan blijft plakken. Trouwens, naast aioli kan je natuurlijk ook mayonaise of mosterd of zo gebruiken natuurlijk.

Gewoon lekker insmeren met aioli. Kan niet fout gaan.
Wat je wel kan doen Is spelen met tot hoeverre je de dorito crusht. Hoe grover, hoe,makkelijker het eraf valt. Maar groter geeft weer wel lekker veel crunch.

Gewoon lekker experimenteren. Overigens valt er bij mij ook veel af maar er blijft genoeg op zitten. Dan Is het prima, toch?
 
Tof dat je het gemaakt hebt.

Ik denk niet dat het aan teveel of te weinig aioli ligt. Je wilt een laagje creëren waar je dorito aan blijft plakken. Trouwens, naast aioli kan je natuurlijk ook mayonaise of mosterd of zo gebruiken natuurlijk.

Gewoon lekker insmeren met aioli. Kan niet fout gaan.
Wat je wel kan doen Is spelen met tot hoeverre je de dorito crusht. Hoe grover, hoe,makkelijker het eraf valt. Maar groter geeft weer wel lekker veel crunch.

Gewoon lekker experimenteren. Overigens valt er bij mij ook veel af maar er blijft genoeg op zitten. Dan Is het prima, toch?
Ja het was echt heerlijk. Volgende keer iets minder grof en kijken wat het doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan