Is ook lekker makkelijk Frits.Dat ziet er heerlijk uit Rick. Denk dat ik dit ook eens ga proberen.
Ff wat drumsticks en een zak chips halen bij de supermarkt
Das ook wel eens prettig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook lekker makkelijk Frits.Dat ziet er heerlijk uit Rick. Denk dat ik dit ook eens ga proberen.
ziet er goed uit. lekker hoorOok maar geprobeerd, kids vonden het heerlijk, zelf ook heel tevreden. Mooi recept!Bekijk bijlage 41092
Bekijk bijlage 41093
Bekijk bijlage 41094
Bekijk bijlage 41095
Tof dat je het gemaakt hebt.Vanavond voor het eerst gemaakt. Met een rub van gelijke delen gerookt paprikapoeder, uipoeder, knoflookpoeder, zwarte peper.
Qua smaak echt super, alleen bleef bij ons een kwart van de dorito-korst aan het rooster kleven en liet ongeveer een kwart los bij het oppakken van het rooster, viel er gewoon af. De drumsticks waren intern al over de 85 graden dus het was niet undercooked. Enige idee? Te veel/te weinig aioli?
Smaak was wel super, deze gaat zeker op de lijst van crowdpleasers.
Ja het was echt heerlijk. Volgende keer iets minder grof en kijken wat het doet.Tof dat je het gemaakt hebt.
Ik denk niet dat het aan teveel of te weinig aioli ligt. Je wilt een laagje creëren waar je dorito aan blijft plakken. Trouwens, naast aioli kan je natuurlijk ook mayonaise of mosterd of zo gebruiken natuurlijk.
Gewoon lekker insmeren met aioli. Kan niet fout gaan.
Wat je wel kan doen Is spelen met tot hoeverre je de dorito crusht. Hoe grover, hoe,makkelijker het eraf valt. Maar groter geeft weer wel lekker veel crunch.
Gewoon lekker experimenteren. Overigens valt er bij mij ook veel af maar er blijft genoeg op zitten. Dan Is het prima, toch?
thnx. dat was het ookNou,dat ziet er wel smakelijk uit zeg.