Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foei toch, dat doe je toch niet?De laatste onderwerpen waren niet helemaal mijn ding, daarom gewoon ordinair op mijzelf gestemd....
Jawel hoor, schaamteloos gedaanFoei toch, dat doe je toch niet?
Maar wel gewonnen van de bloemkolen ... als het een troost is.Van harte Jaap ... ze heeft van appels verloren.. ik ga het haar zo zeggen
Het blijft een fotowedstrijd, geen kookwedstrijd.Een beetje. Was wel beetje verrast omdat ik de appels niet een maaltijd maar een gerecht vond zelf. Maar sometimes you win .. sometime you dont... ik merk wel dat het soort gerecht hier vaak voor velen een belangrijkere keuze is dan de kwaliteit of creativiteit van de foto zelf, maar das natuurlijke een hele subjectieve foute mening. Zal me daar volgende keer wat meer op focussen denk ik. Maar ga de appels zeker een keer maken want ze zien er heerlijk uit!!
Een beetje. Was wel beetje verrast omdat ik de appels niet een maaltijd maar een gerecht vond zelf. Maar sometimes you win .. sometime you dont... ik merk wel dat het soort gerecht hier vaak voor velen een belangrijkere keuze is dan de kwaliteit of creativiteit van de foto zelf, maar das natuurlijke een hele subjectieve foute mening. Zal me daar volgende keer wat meer op focussen denk ik. Maar ga de appels zeker een keer maken want ze zien er heerlijk uit!!