BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van november 2020!

'No spend November' wie maakte de mooiste, origineelste of beste in beeld foto?

  • -1- Frits

    Stemmen: 4 4,2%
  • -2- TraegerTinus

    Stemmen: 2 2,1%
  • -3- (Koen)

    Stemmen: 2 2,1%
  • -4- Barbeknoei

    Stemmen: 7 7,4%
  • -5- Robdijn

    Stemmen: 8 8,4%
  • -6- knubbe

    Stemmen: 2 2,1%
  • -7- SandyMan

    Stemmen: 0 0,0%
  • -8- Ridevi71

    Stemmen: 8 8,4%
  • -9- mrooding

    Stemmen: 4 4,2%
  • -10- Peter64

    Stemmen: 3 3,2%
  • -11- Hoogie

    Stemmen: 0 0,0%
  • -12- Jdibbes

    Stemmen: 0 0,0%
  • -13- Trijsie

    Stemmen: 23 24,2%
  • -14- DvDeurzen

    Stemmen: 3 3,2%
  • -15- Sander72

    Stemmen: 3 3,2%
  • -16- Jaapl

    Stemmen: 26 27,4%

  • Totaal aantal stemmers
    95
  • Opiniepeiling gesloten .
Het was weer leuk. Stem uitgebracht
 
trijsje, hoewel de ‘rode lippen’- foto nog beter was, toch mijn stem!
Gewonnen door de durf!
 
Dank voor alle toffe inzendingen en inspiratie. Duit in het zakje gedaan.
 
De laatste onderwerpen waren niet helemaal mijn ding, daarom gewoon ordinair op mijzelf gestemd.... 😂
 
@Jaapj van harte gefeliciteerd. Hier kan ik mee leven. Erg lekker gerecht ook. Het is niet altijd het vlees waar het om gaat 😉.

Benieuwd naar het nieuwe onderwerp.
 
Jaap van harte! Was ook mijn favoriet deze maand. Ik ben heel benieuwd waar je ons nu mee aan het werk zet.
 
Jaap gefeliciteerd met de overwinning deze maand. Mooie inzending.
Ben benieuwd wat deze maand voor opdracht gaat brengen
 
Jaap, gefeliciteerd met het winnen van de fotowedstrijd.
 
Bedankt voor alle stemmen! Het onderwerp is ingeleverd, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Leek me leuk omdat ik hier nog niks mee gedaan heb op de Q


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Een beetje. Was wel beetje verrast omdat ik de appels niet een maaltijd maar een gerecht vond zelf. Maar sometimes you win .. sometime you dont... ik merk wel dat het soort gerecht hier vaak voor velen een belangrijkere keuze is dan de kwaliteit of creativiteit van de foto zelf, maar das natuurlijke een hele subjectieve foute mening. Zal me daar volgende keer wat meer op focussen denk ik. Maar ga de appels zeker een keer maken want ze zien er heerlijk uit!!
Het blijft een fotowedstrijd, geen kookwedstrijd.
En je hebt te maken met een jury die allemaal hun eigen regels hebben en zo wispelturig als een.........
 
Gefeliciteerd Jaap. Heb nu al zin in het onderwerp van deze maand!
 
Een beetje. Was wel beetje verrast omdat ik de appels niet een maaltijd maar een gerecht vond zelf. Maar sometimes you win .. sometime you dont... ik merk wel dat het soort gerecht hier vaak voor velen een belangrijkere keuze is dan de kwaliteit of creativiteit van de foto zelf, maar das natuurlijke een hele subjectieve foute mening. Zal me daar volgende keer wat meer op focussen denk ik. Maar ga de appels zeker een keer maken want ze zien er heerlijk uit!!

Iedereen interpreteert de fotowedstrijd op zijn eigen manier en dat is helemaal prima. Zie het als een uitdaging om te doorgronden wat de winnende formule is ;)
 
Proficiat Jaap! Hele mooie foto!
 
Bedankt allemaal, zaten ook zeker een aantal goede tegenstanders tussen hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan