BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van Februari

Wie heeft het onderwerp van deze maand "De Wereldse Smaken van Ottolenghi." het mooist, origineels


  • Totaal aantal stemmers
    48
  • Opiniepeiling gesloten .
Mooie winnaar.
Van harte gefeliciteerd met je grootse overwinning. <:p
't is een hele mooie reportage met schitterende foto's. ;)
 
Marc hartelijk gefeliciteerd met deze verpletterende overwinning =D>  ik zeg, trek een fles open en we gaan lekker wijnen wijnen wijnen <:p
 
Wow wat gaaf zeg! Dat had ik nooit verwacht. Ik had het nooit gekund zonder m'n vriendin. Het kan lekker zijn maar het moet er ook nog eens lekker uit zien! Een onderwerp hebben we al in gedachten :D
 
Marc,
gefeliciteerd met je welverdiende overwinning
 
mrooding zei:
Wow wat gaaf zeg! Dat had ik nooit verwacht. Ik had het nooit gekund zonder m'n vriendin. Het kan lekker zijn maar het moet er ook nog eens lekker uit zien! Een onderwerp hebben we al in gedachten :D

Maar ik wel Marc! Fantastische foto kerel, van harte gefeliciteerd met deze daverende overwinning!

Nu hoor je er echt bij... je hebt een cameraatje verdiend!  :-c

Ik kijk uit naar de nieuwe uitdaging, Ol?!
 
Van harte gefeliciteerd.
En zeer terechte winnaar.

Prachtige foto
 
Wat een geweldige foto is het. Gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd hoor top


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Gefeliciteerd Marc, kreeg spontaan trek van die heerlijke foto.
 
Bedankt allemaal. Ben ontzettend vereerd dat ik heb mogen winnen. Op naar de volgende opdracht ;)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
mrooding zei:
Bedankt allemaal. Ben ontzettend vereerd dat ik heb mogen winnen. Op naar de volgende opdracht ;)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Iets later dan de rest alsnog gefeliciteerd :D B-)
 
Vandaag de begeerde snijplank met de post ontvangen. Meteen ingewaxd en uiteraard meteen getest voor het avondeten (nee geen BBQ :|)

Wederom enorm bedankt voor het super gave cadeau Richard!

PTAbrW9.jpg
 
Wat een plaatje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan