BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van Februari

Wie heeft het onderwerp van deze maand "De Wereldse Smaken van Ottolenghi." het mooist, origineels


  • Totaal aantal stemmers
    48
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.071
Bram:
64407b2f52c9745d718eecd76b518e8e.jpg



picosuma:
74fb99d2109d7a292858c63c94137e07.jpg



Sander72:
fKNkLjP.jpg



BensBQ:
Tg2w0B9oO59IrktK8-Iblhq6jKzwqwGpdbiqljNRDAbdwe4BhJxvJ7wIY90JBntFZr0GniHMuu7B-dpHfqNakr75rItHEjY8iSQmY9boOJenK180tj52KR7fz0GUW_GE2ZSD69-LgQ=w876-h657-no



mrooding:
ohjfMbY.jpg



Barbeknoei:
bc7d15d731af0da21f5926644e246289.jpg



McPeet:
eP06qP8.jpg


 
Done
 
Zoveel mooie plaatjes en vooral ook zoveel veelzijdigheid in de gerechten en keuzes daarvan. Trots op alle inzendingen maar er zat voor mij wel echt een kop en schouders variant tussen... dus hop, gestemd!
 
Wat een mooie plaatjes allemaal deze keer welke echt niet zouden misstaan op de voorpagina van een culinair tijdschrift en dat ondanks de soms barre omstandigheden deze maand.
Petje af hoor voor deze doorzetters schitterende foto's gemaakt dus moeilijke keus.
Maar volgens ons stak er toch nog ??n ietsepietsie boven uit dus gestemd.
Benieuwd  hoeveel stemmers het met ons eens zijn,  Spannend! ;)
 
Ook gestemd. Mooie inzendingen ondanks het slechte weer!
 
Gestemd
Man wat een inzendingen. En wat een toewijding allemaal. Petje af. Kom ik aan met m?n spruiten
Sander bedankt voor het mooie onderwerp. Een bron aan inspiratie, TOP  
 
Gestemd, en wat een lekkere gerechtjes staan er weer bij. Knap gedaan en allemaal winnaars, maar een had er echt mijn voorkeur.
 
Hoog niveau

Gestemd
 
Gestemd! :D
Niet alleen het gerecht spreekt mij heel erg aan maar vooral die fantastisch mooie foto waarbij het kwijl uit mijn mond loopt.
 
Gestemd, Allemaal heerlijke gerechten maar voor mij sprong er direct ??n uit! Succes allemaal.
 
Hele gave inzendingen deze maand. Gestemd.
 
Bramster zei:
Gestemd, Allemaal heerlijke gerechten maar voor mij sprong er direct ??n uit! Succes allemaal.

Dank je Jet!
 
Sander72 zei:
Bramster zei:
Gestemd, Allemaal heerlijke gerechten maar voor mij sprong er direct ??n uit! Succes allemaal.

Dank je Jet!

Ik denk dat dit een voutje ;) is, een citaat van Bramster en je bedankt mij :-/
 
Voutje inderdaad... Jet en Bramster beide bedankt!  ;)
 
En gestemd :)
 
mrooding gefeliciteerd met de overwinning. Was een hele dikke plaat.
Kom maar op met de volgende uitdaging
 
Terug
Bovenaan Onderaan