hahaha bedankt !@Reem Gefeliciteerd, zker verdiend. Ben benieuwd wat de volgende gaat worden! Ga ik kijken of ik ergens een fotocursus kan volgen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha bedankt !@Reem Gefeliciteerd, zker verdiend. Ben benieuwd wat de volgende gaat worden! Ga ik kijken of ik ergens een fotocursus kan volgen
@Reem Gefeliciteerd, zker verdiend. Ben benieuwd wat de volgende gaat worden! Ga ik kijken of ik ergens een fotocursus kan volgen
beetje stoeien met iso waarden, belichting, diafragma en standpunt. Dan moet het goed komen !Hier zijn idd wat kenners van fotografie bij
Bedankt !Van harte @Reem. Heerlijke foto en reportage. Kom maar op met de volgende uitdaging
van te voren stel ik alles al zoveel mogelijk in door een paar test foto`s te maken (van een leeg bord of zo). Foto`s van het eten moeten idd snel maar meestal hoef ik op de camera dan niet meer zoveel te veranderen. En als je het een paar keer hebt gedaan, weet je ongeveer wel wat de instellingen zijn. Maar het licht is natuurlijk wel iedere keer anders. Binnenverlichting of buiten maakt wel een verschil.Dan vraag ik mij af of het gerecht nog warm is na de fotosessie?
EigenlijkIk vind dat we een nieuwe regel moeten instellen.... De foto moet gemaakt zijn met een Kodac wegwerpcamara
Om andere meer kans te geven, stem ik principieel niet op hobby- of beroepsfotograven met duurder materiaal dan ikzelf heb .
Grappig, en ik nog wel op jouw foto gestemd terwijl daar het eten niet op te zien was..Voor mij moet het eten primeren op de camera.
Is toch schitterend?
Om andere meer kans te geven, stem ik principieel niet op hobby- of beroepsfotograven met duurder materiaal dan ikzelf heb .
ik zie de wedstrijd vooral als inspiratie, om zelf eens wat anders te maken en vooral om te kijken wat andere maken.
maar eerlijk is eerlijk, als je wint ben je zo trots als een pauw. Net als vroeger toen je een sticker of stempel in je schriftje kreeg van de juf
Complexe zaken krijgen in bbq community veel minder likes dan een gave steak met grillmarks. Heb daardoor mijn keuze van wat ik instuur wel aangepast. Niet meer te complex.
Mijn vrouw trekt soms alleen maar de foto van het eindresultaat. Alles wat er tussen komt, doe ik zelf, want ze komt zelfs niet 1 x kijken als ik aan de BBQ sta. Dan is ze met andere dingen bezig ofwel de sides.Ah leukste is dat je het samen doet vind ik. Geen ruzie maken he over die foto