Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook mijn mening. Het valt mij elke maand opnieuw op dat velen (bij wijze van spreken) hun fototoestel in het eten duwen om een foto te maken.Schitterende foto’s maar er is er in mijn beleving maar 1 echte geslaagde foto.....
De resultaten zijn te zien als je gestemd hebt @mrooding ..
Hier dus ook gestemd, vond het moeilijk kiezen
Dat is natuurlijk ook persoonlijk. Persoonlijk kijk ik naar het totaalpakket. Er kan iets fantastisch gemaakt zijn, maar de maker ervan is geen hobbyfotograaf waardoor de foto niet tijdschriftwaardig is. Maar een ander kan bv beter fotograferen dan koken, en dan krijg je een knap plaatje, maar is het gerecht mss maar iets twijfelachtigOok de beste wensen!!! Veel happy bbq.
Lastig stemmen dit keer inderdaad. Ik denk dat Kaas in alle onderdelen wel een hoofdbestanddeel is geworden. Die interpretatie vind ik juist leuk. Mijn keuze wordt bepaald door wie zijn gerecht het mooiste of meest origineel in beeld heeft gebracht, aangezien het hier een fotowedstrijd is en geen gerechtenwedstrijd. Ik leer oprecht veel van zowel bbqen als fotograferen door deze wedstrijd. Ik maak dan ook echt heel veel (meer als 100) foto's in de hoop dat er een mooie foto tussenzit.
Denk dat niet iedereen op die manier beoordeelt overigens. Wat prima is want ook ik haal er veel inspiratie uit.
Moet wel zeggen dat ik uit deze wedstrijd de meeste inspiratie voor nieuwe dingen ga halen sinds tijden. Zo ga ik echt spruitjes eten.
Mee eens, hier nog iemand die naar het totaalplaatje kijkt.Dat is natuurlijk ook persoonlijk. Persoonlijk kijk ik naar het totaalpakket. Er kan iets fantastisch gemaakt zijn, maar de maker ervan is geen hobbyfotograaf waardoor de foto niet tijdschriftwaardig is. Maar een ander kan bv beter fotograferen dan koken, en dan krijg je een knap plaatje, maar is het gerecht mss maar iets twijfelachtig
Daarom dat ik zelf niet enkel en alleen op de foto af ga. Het is idd een fotowedstrijd, maar denk niet dat het de bedoeling is dat de 'beste fotograaf' wint![]()