BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd december 2021!

Perfect- Fit - wie maakte de mooiste, orgineelste of beste in beeld foto?

  • -1- @kamphuisbert

    Stemmen: 4 5,6%
  • -2- @Zzzjon

    Stemmen: 6 8,3%
  • -3- @SandyMan

    Stemmen: 12 16,7%
  • -4- @Sander72

    Stemmen: 14 19,4%
  • -5- @RenZwi

    Stemmen: 25 34,7%
  • -6- @Pascal

    Stemmen: 9 12,5%
  • -7- @Peter64

    Stemmen: 2 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Gefeliciteerd René!
 
René heeft de mooiste foto naar mijn mening, maar pizza hawaii vind ik eigenlijk de beste match. Dus terecht dat René gewonnen heeft. Als Sander met z'n pizza Hawaii gewonnen had had ik dat ook terecht gevonden.
Van harte gefeliciteerd.

En natuurlijk ook fijn dat er mooie inzendingen in deze winter periode zijn.
 
Gefeliciteerd! Vond ze allemaal mooi, maar deze de mooiste.
 
Van harte gefeliciteerd René!
 
René gefeliciteerd met de overwinning. Kom maar door met het nieuwe onderwerp.
 
Rene, mooie foto. Proficiat.
 
Thanks jongens! Ik zal eens nadenken over een onderwerp! Vanavond moet lukken 😉
 
Als je het topic hall of flame ook doorscrollt... net gegeten maar t kwijl lup mie uut de mond...foi

Ook tof dat deze op wga is klaargemaakt.
Mooie inzending!
 
Als je het topic hall of flame ook doorscrollt... net gegeten maar t kwijl lup mie uut de mond...foi

Ook tof dat deze op wga is klaargemaakt.
Mooie inzending!

Echt hè?!

Wilde eigenlijk onderwerp WGA doen, maar animo is in de winter al niet zo hoog om te bbq’en, en niet iedereen heeft een WGA Moeilijk hoor zo’n onderwerp bedenken..
 
Gefeliciteerd René. Was ook een heerlijk gerechtje en een schitterende foto.😁 Maar ik geef niet op. Kom maar op met die volgende uitdaging 😜
 
Gefeliciteerd René met de winst!
 
Echt hè?!

Wilde eigenlijk onderwerp WGA doen, maar animo is in de winter al niet zo hoog om te bbq’en, en niet iedereen heeft een WGA Moeilijk hoor zo’n onderwerp bedenken..
Ik zou daar wel voorstander van zijn een WGA onderwerp maar niet iedereen heeft zo een ding. Je kan altijd voor een portable bbq gaan. Daar zijn er toch genoeg van zou ik zeggen 😇
 
Van harte Rene
 
Animo niet hoog om te bbq'en in de winter? Bij jou of over t algemeen?
Hier staat hij minstens 2x per week aan 😉 Denk in het algemeen. Als je naar de fotowedstrijden kijkt zijn er in het voorjaar en zomer meer inzendingen. Niet iedereen heeft een overkapping of überhaupt zin om de kou in te gaan lees ik wel eens her en der 😉

Ik zou daar wel voorstander van zijn een WGA onderwerp maar niet iedereen heeft zo een ding. Je kan altijd voor een portable bbq gaan. Daar zijn er toch genoeg van zou ik zeggen 😇
Goed plan! Mocht een van ons de gelukkig winnaar zijn van deze maand, wordt dat hem 😂

En anders maar een mooi stukje WGA marketing richting de winnaar, mochten wij niet winnen 😇
 
Gefeliciteerd Rene!

Ik zou daar wel voorstander van zijn een WGA onderwerp maar niet iedereen heeft zo een ding. Je kan altijd voor een portable bbq gaan. Daar zijn er toch genoeg van zou ik zeggen 😇
Goede reden om de bge minimax of KJ Junior aan te schaffen, zal de vrouw vast een valide reden vinden!

Bedankt aan iedereen voor de stemmen die ik heb ontvangen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan