Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het topic hall of flame ook doorscrollt... net gegeten maar t kwijl lup mie uut de mond...foi
Ook tof dat deze op wga is klaargemaakt.
Mooie inzending!
Ik zou daar wel voorstander van zijn een WGA onderwerp maar niet iedereen heeft zo een ding. Je kan altijd voor een portable bbq gaan. Daar zijn er toch genoeg van zou ik zeggenEcht hè?!
Wilde eigenlijk onderwerp WGA doen, maar animo is in de winter al niet zo hoog om te bbq’en, en niet iedereen heeft een WGA Moeilijk hoor zo’n onderwerp bedenken..
Hier staat hij minstens 2x per week aan Denk in het algemeen. Als je naar de fotowedstrijden kijkt zijn er in het voorjaar en zomer meer inzendingen. Niet iedereen heeft een overkapping of überhaupt zin om de kou in te gaan lees ik wel eens her en derAnimo niet hoog om te bbq'en in de winter? Bij jou of over t algemeen?
Goed plan! Mocht een van ons de gelukkig winnaar zijn van deze maand, wordt dat hemIk zou daar wel voorstander van zijn een WGA onderwerp maar niet iedereen heeft zo een ding. Je kan altijd voor een portable bbq gaan. Daar zijn er toch genoeg van zou ik zeggen
Goede reden om de bge minimax of KJ Junior aan te schaffen, zal de vrouw vast een valide reden vinden!Ik zou daar wel voorstander van zijn een WGA onderwerp maar niet iedereen heeft zo een ding. Je kan altijd voor een portable bbq gaan. Daar zijn er toch genoeg van zou ik zeggen