Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 90 KPA versie heeft een dubbele pomp, en is geschikt voor continue sealen.Ik ben ook op zoek naar een vacuum sealer. Nu raden vele van jullie de Vevor aan, maar er zijn 2 soorten. Welke is het precies die jullie aanraden? De 90 Kpa voor € 93,99 of de 80 Kpa voor € 58,99.
Ik zou mijn wensen nog niet echt weten, het wordt mijn eerste vacuümmeer machine.De 90 KPA versie heeft een dubbele pomp, en is geschikt voor continue sealen.
Ook heeft ie een dubbele sealnaad, waardoor de kans op lekken minder groot is.
Door de dubbele pomp zal ie dus krachtiger vacuüm trekken indien gewenst.
Als dit aansluit bij jouw wensen, dan zou ik daar voor gaan.
Heb je geen dubbele sealnaad nodig, het voor jou niet uitmaakt als het net wat minder krachtig geseald is, en je slechts een enkele zak zo nu en dan sealt, en dus de continue functie niet nodig hebt, dan is de 80KPA versie een optie voor jou.
Ik, en denk ik de rest kan dat niet voor jou bepalen, en hebben geen inzicht in jouw financiële situatie.
Tuurlijk kan ik mijn mening wel geven, maar dan heb je “slechts” een advies op basis van mijn persoonlijke mening.
Lees even de eerste reactie die ik heb gegeven in dit onderwerp, en je ziet waar ik tegenaan liep qua frustraties.
Dus ik zou altijd voor de 90 KPA gaan, maar goed dat is dan slechts mijn mening
Er is alleen op internet nog weinig te vinden over Vevor machines.. dus vandaar dat ik dacht ga de vraag hier stellen welk er eigenlijk wordt aanbevolen.