Beef en Steak

Keuze vacumeermachine

Ik ben ook op zoek naar een vacuum sealer. Nu raden vele van jullie de Vevor aan, maar er zijn 2 soorten. Welke is het precies die jullie aanraden? De 90 Kpa voor € 93,99 of de 80 Kpa voor € 58,99.

Ik ben ook op zoek naar een vacuum sealer. Nu raden vele van jullie de Vevor aan, maar er zijn 2 soorten. Welke is het precies die jullie aanraden? De 90 Kpa voor € 93,99 of de 80 Kpa voor € 58,99.
De 90 KPA versie heeft een dubbele pomp, en is geschikt voor continue sealen.

Ook heeft ie een dubbele sealnaad, waardoor de kans op lekken minder groot is.

Door de dubbele pomp zal ie dus krachtiger vacuüm trekken indien gewenst.

Als dit aansluit bij jouw wensen, dan zou ik daar voor gaan.

Heb je geen dubbele sealnaad nodig, het voor jou niet uitmaakt als het net wat minder krachtig geseald is, en je slechts een enkele zak zo nu en dan sealt, en dus de continue functie niet nodig hebt, dan is de 80KPA versie een optie voor jou.

Ik, en denk ik de rest kan dat niet voor jou bepalen, en hebben geen inzicht in jouw financiële situatie.

Tuurlijk kan ik mijn mening wel geven, maar dan heb je “slechts” een advies op basis van mijn persoonlijke mening.

Lees even de eerste reactie die ik heb gegeven in dit onderwerp, en je ziet waar ik tegenaan liep qua frustraties.

Dus ik zou altijd voor de 90 KPA gaan, maar goed dat is dan slechts mijn mening🤷🏼‍♂️

De 90 KPA versie heeft een dubbele pomp, en is geschikt voor continue sealen.

Ook heeft ie een dubbele sealnaad, waardoor de kans op lekken minder groot is.

Door de dubbele pomp zal ie dus krachtiger vacuüm trekken indien gewenst.

Als dit aansluit bij jouw wensen, dan zou ik daar voor gaan.

Heb je geen dubbele sealnaad nodig, het voor jou niet uitmaakt als het net wat minder krachtig geseald is, en je slechts een enkele zak zo nu en dan sealt, en dus de continue functie niet nodig hebt, dan is de 80KPA versie een optie voor jou.

Ik, en denk ik de rest kan dat niet voor jou bepalen, en hebben geen inzicht in jouw financiële situatie.

Tuurlijk kan ik mijn mening wel geven, maar dan heb je “slechts” een advies op basis van mijn persoonlijke mening.

Lees even de eerste reactie die ik heb gegeven in dit onderwerp, en je ziet waar ik tegenaan liep qua frustraties.

Dus ik zou altijd voor de 90 KPA gaan, maar goed dat is dan slechts mijn mening🤷🏼‍♂️
Ik zou mijn wensen nog niet echt weten, het wordt mijn eerste vacuümmeer machine.

Waar ik hem voor denk te gaan gebruiken:
Overblijfselen van eten, grotere stukken vlees portioneren, vlees marineren, dit is wat ik tot nu toe kan bedenken.

Qua budget kan ik die 30 euro extra nog missen.

Ik koop liever 1x iets goed dan na verloop van tijd denken, ik wil de upgrade.
Mijn voorkeur gaat dus ook uit naar de 90 Kpa, juist omdat het gelijk een stapje beter is.

Er is alleen op internet nog weinig te vinden over Vevor machines.. dus vandaar dat ik dacht ga de vraag hier stellen welk er eigenlijk wordt aanbevolen.

Tja, als je bereid bent die 30 euro extra uit te geven zou ik ook voor de 90 KPA versie gaan.

Geschikt voor continue gebruik (ideaal voor veel vlees portioneren)

Dubbele sealnaad (minder kans op lekken)

De dubbele pomp draagt bij aan een beter vacuüm, en hoewel dat met natte marinades ook een nadeel kan zijn(hij zal de marinade de zak uit willen trekken), is bij de rest een beter vacuüm welkom, zeker als je het wil invriezen (minder kans op vriesbranden) hoewel ik ook denk dat het een te verwaarlozen verschil is hoor, hij za l door de dubbele pomp naar alle waarschijnlijkheid het vacuüm wel sneller bereiken.

Marineren onder vacuüm zou ik handmatig doen als ik jou was, anders zit de marinade straks in je machine in plaats van in de zak.🙈

Er zit ook een slang bij die je op een vacumeer bak kunt aansluiten, dan trekt ie het niet je machine in, maar zet ie de complete bak onder vacuüm, is misschien handiger, maar dat moet je zelf eerst ondervinden.

Ik denk dat je van die 30 euro extra geen spijt gaat krijgen😉

Er is alleen op internet nog weinig te vinden over Vevor machines.. dus vandaar dat ik dacht ga de vraag hier stellen welk er eigenlijk wordt aanbevolen.

No worries, kan je gerust kopen (y)

Ik zag dat de aanbieder de pagina op Amazon heeft omgeschreven :cautious:
Deze pagina was dus eerst van het 90KpA model, maar nu zie je alleen nog de 80KpA, en da's een heel ander apparaat.

Maar alle reviews die erbij staan zijn nog wel van de 90KpA uitvoering: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BYDMDZ2G?ie=UTF8&th=1

Maar goed, bij Vevor zelf staat hij er nog wel op, plus wat reviews, en nog steeds niet te duur.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan