Ja met picanha oefenen is altijd een top ideenoskos zei:Ik zou hem wel even oefenen voor de kerst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja met picanha oefenen is altijd een top ideenoskos zei:Ik zou hem wel even oefenen voor de kerst
Als er nu nog wat meer weekenden, voordat kerst begint, beschikbaar waren dan had ik dat misschien wel kunnen doen....noskos zei:Ik zou hem wel even oefenen voor de kerst
Trijsie zei:Ja, goed om te lezen! Die versie staat bij namelijk ook boven aan! Zag een soortgelijke voorbij komen bij de BBQPitboys. Heb nu drie adressen:
Kelly Bronze 5 kilo 93 euries
Beef en Steak 5 kilo 40 euro
Macro 5 kilo ?? geen idee...
Had jij m nog geinjecteerd voor extra vocht of was dat niet meer nodig...
Gr
Marieken zei:ik ga waarschijnlijk toch voor een speenvarkentje, al dan niet aan een spit. nog nooit gedaan op een gasbbq die ik nog nooit gebruikt heb, niet oefenen, kan niet mis gaan toch
Mike v R zei:Marieken zei:ik ga waarschijnlijk toch voor een speenvarkentje, al dan niet aan een spit. nog nooit gedaan op een gasbbq die ik nog nooit gebruikt heb, niet oefenen, kan niet mis gaan toch
Ik doe met je mee.
Holkers zei:Daar zijn ze zelfs in de aanbieding (bijna hele jaar door )
http://www.beefensteak.nl/nl/hollands-speenvarken-25-heel-speenvarken.html?id=1529379&quantity=1
Ceriel zei:In eerste instantie zou kerst dit jaar bij mijn schoonzus gevierd worden, en ik zou dan samen met haar het diner verzorgen. Nadat we menusuggesties besproken hadden, is het naar ons verplaatst.....
Morgen een runder-rollade testen. Als deze bevalt, komt ie op het menu.
Tevens als hoofdgerecht een beer- en een cola can chicken, de 24-kitchen spinazie-brie-taartjes van BBQ-nl.com en misschien nog een rooster vol kiplollies, voor de kinderen en als starter voor ons....
Ik ben alleen nog zoekende naar meer bijgerechten.... Iemand suggesties?
Liefst iets wat ruim van te voren klaar te maken is, met bovenstaande gerechten heb ik drie roosters vol
Mike v R zei:Marieken zei:ik ga waarschijnlijk toch voor een speenvarkentje, al dan niet aan een spit. nog nooit gedaan op een gasbbq die ik nog nooit gebruikt heb, niet oefenen, kan niet mis gaan toch
Ik doe met je mee.
Ceriel zei:Rollade is jammerlijk mislukt... Deze was niet op smaak en structuur van het vlees was weg . Omdat de verwachtingen hoog liggen, neem ik geen risico.
Besloten om het hoofdgerecht te veranderen in kalkoen, als deze nog te krijgen zijn...
Vooraf bij de borrel MOINKS, Kiplollies, ciabatta met camembert/honing/thijm.
Voorgerecht twee, nog nader te kiezen soepen. Deze kan ik de dag ervoor al maken...
De gratin gaat in overweging! Zijn de aardappels gaar na een uur? Mijn ervaring met hasselbacks is dat het langer duurt
pvermeij zei:Als er nu nog wat meer weekenden, voordat kerst begint, beschikbaar waren dan had ik dat misschien wel kunnen doen....noskos zei:Ik zou hem wel even oefenen voor de kerst