BasBQ
Beef en Steak

Kebab Wraps

 
 
 
 

Lin

Gemarineerd
Berichten
2.301
yhtzl.jpg


Kebab Wraps

Ingredi?nten:
600 gr lamsgehakt
2 el kebab kruiden
1 grote rode ui
1 teen knoflook
1 el paneermeel
4 Libanese wraps
Knoflooksaus
2 el fetablokjes, gesneden tot kleine stukjes
Sla
6 snacktomaatjes (of 2 gewone tomaten)
Evt 1el kwark

Kruid het gehakt met de kebabkruiden, 0,5 fijn gesneden ui, een geperste knoflookteen en paneermeel. Meng dit alles en vorm er ovale platte schijfjes van. Bak deze in je bbq gaar. Laat daarna even rusten.
Vul de wraps met wat sla, tomaat in stukjes en dunne uienringen van de andere helft van de ui. Strooi hier wat feta over. Snij het vlees in plakjes en leg deze op de salade. Top het geheel af met knoflooksaus. (Ik doe door 1 el knoflooksaus altijd nog 1 el kwark om het wat frisser te maken). Vouw de wraps dicht en serveer direkt.

35hpyzd.jpg


nlyfza.jpg


168wr3b.jpg


15qstc9.jpg


fn8jgp.jpg


168bpz6.jpg


















 
Dat ziet er lekker uit! ga ik zeker een keer maken!  B-) Vooral de kids hier zijn dol op wraps.

Bedankt voor het uitgebreide recept Lin
 
KaYDee zei:
Dat ziet er lekker uit! ga ik zeker een keer maken!  B-) Vooral de kids hier zijn dol op wraps.

Bedankt voor het uitgebreide recept Lin

Top. En die Libanese wraps zijn een aanrader hoor. Kan je vinden bij de broodafdeling van AH.
 
Zou zo maar kunnen dat deze aankomend weekend gemaakt gaan worden.
Lijkt me erg lekker.
Thnx Lin
 
Ook hier vallen wraps altijd in de smaak, dus deze komen hier ook een keer op tafel ;)
 
Top! Staat bij deze op de lijst


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Lijkt me helemaal top, vooral na een middagje bier zuipen... heerlijk! Prachtige fotootjes ook Lin, krijg je trek van!
 
Lekker bedankt voor het recept zag hem ook op Facebook  :)
 
picosuma zei:
Lekker bedankt voor het recept zag hem ook op Facebook  :)

Dat kan kloppen. Naast het leuke publiek van het forum deel ik hem ook met het publiek van mijn receptendeler! 
 
Die wraps zien er erg smakelijk uit Lin vooral met die Libanese wraps :)
Wij eten nooit wraps, we hebben ooit een paar pogingen gedaan maar ik vind die dingen echt niet lekker, ik vind het een smakeloze hap karton :(.................maar deze Libanese wraps ken ik niet (ook nooit opgelet dat er ook andere wraps bestaan) dus bedankt voor het plaatsen van je recept, ik ga maar eens bij AH kijken naar deze wraps en dan gaan we weer een poging wagen :)
 
Bedankt weer Lin, deze gaat hopla op de Todo. Lamsgehakt en Libanese wrap. Weer een top combi.
 
Zojuist gemaakt. Kon alleen niet de Lebanese wraps vinden, dus met naanbrood gegeten.
Het was heerlijk en zeker een blijvertje.
Thnx Lin.
 
Ridevi71 zei:
Zojuist gemaakt. Kon alleen niet de Lebanese wraps vinden, dus met naanbrood gegeten.
Het was heerlijk en zeker een blijvertje.
Thnx Lin.

Leuk! Fijn dat we elkaar zo kunnen blijven inspireren!
 
Ook de visite vond het heerlijk Lin.
 
Deze gaan we vanavond (met Libanese wraps) weer eens maken. En ik doe een paar druppels sriracha door de knoflooksaus. HEEEEERLIJK
 
Lekker hoor!
 
Al meerdere keren gemaakt. Heerlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan