Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat betekent meer tijd over om bier te drinkenMike zei:Wordt niet meer heen en weer lopen om de temperatuur te regelen.
Gratje, de thermokoppel is niet waterdicht en mag dus niet in (kokend) water worden toegepast.Gratje zei:Ps. Het thermokoppel getest in kokend water. Met een offset van -6 graden, precies 100 graden.
Piet (Nosmo) wilde nog een test doen met een geijkte Fluke (referentie) TC, aldus mijn contact met hem ruim een week geleden.marcel125 zei:Inmiddels heb ik de thermocouple van m'n rex100 afgeschroefd en het stekkertje overgezet
Deze zit nu op m'n HM en heeft toch ook een afwijking van zo'n 4 graden
Zit dus niks anders op dan de offset te gebruiken
Blijf ik het toch vreemd vinden dat de TC van m'n thermometer het wel goed doet
Gratje zei:
Moet de adapter nog op maat gemaakt worden?
De handleiding zegt gebogen kantje naar rechts. Maar dan is ie te hoog voor mijn primo large.
Draai ik hem Een kwartslag dan past ie bijna. Maar krijg ik heb niet achter de rand.
Thijs zei:Gratje zei:
Moet de adapter nog op maat gemaakt worden?
De handleiding zegt gebogen kantje naar rechts. Maar dan is ie te hoog voor mijn primo large.
Draai ik hem Een kwartslag dan past ie bijna. Maar krijg ik heb niet achter de rand.
Als je hem eerst achter de bovenste rand steekt, kan ie dan over de onderste rand heen? dan laten zakken en hij zit .... ?
Zo werkt het bij de deksel van de wandgoot (van Geel / Le Grand) die ik hier op zolder heb hangen.
Thijs zei:Iemand toevallig een adresje voor een stekkertje voor een thermokoppel? Voor een schappelijke prijs uiteraard, had al wat gevonden, (tcdirect.nl) stekkertje goed betaalbaar.....tot je de verzendkosten bekijkt......
Heb een thermokoppel liggen, is echter met grote stekker.......
Vriendelijke groet,
Thijs