Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.Gratje zei:Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
Mevr. Nosmo zei:Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.Gratje zei:Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
Dus heel veel plezier zal er niet inzitten voor hem.
Zal het hem doorgeven, hahahahaLeo zei:Mevr. Nosmo zei:Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.Gratje zei:Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
had ie maar een vak moeten leren
Zo bedoel ik het niet hoor. Plezier in de vorm van een ander land, andere cultuur, ervaringen opdoen. Ben ook voor mijn werk in het buitenland. Maar dat is toch "plezieriger" dan op de NL HQ.Mevr. Nosmo zei:Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.Gratje zei:Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
Gratje zei:Zo bedoel ik het niet hoor. Plezier in de vorm van een ander land, andere cultuur, ervaringen opdoen. Ben ook voor mijn werk in het buitenland. Maar dat is toch "plezieriger" dan op de NL HQ.Mevr. Nosmo zei:Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.Gratje zei:Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
YAR zei:Ik was met mijn vrouw op doorreis (VAE naar Jordani?) door Saudi en hoe vreemd het ook klinkt wij hebben het echt prima naar de zin gehad, tuurlijk doorreis is niet het zelfde als werken, heb ik ook gedaan ofshore, maar toch goed te toen