Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pietpukje zei:Nog even een vraagje, wat heb je voor Q3 gebruikt in het schema van de hm4.2 staat een FQU11P06TU, aangezien dat deze de blower aanstuurt.
Zo net met een pannetje water alle probes op de pitprobe na afgesteld die heb ik na afkoeling van de andere bijgesteld
Ramsteen zei:Nosmo zei:De HM luistert alleen naar poort 80 (TCP).
Bij de port forwarding stel je dus poort 80 in bij het interne (LAN) IP address van de HM.
Bij het externe (WAN) IP address kun je elke poort instellen die je maar wilt, mits KPN deze poort niet blokkeert, poort 8080 wordt vaak al gebruikt door de router zelf dus zou ik deze niet gebruiken.
No. LAN IP Protocol Type LAN Port Public Port Enable Configure
1 192.168.2.16 TCP 80 80 v
Ook geprobeerd, werkt ook niet: Poort 80 (HTTP) is niet geopend op xx.xx.xxx.xxx
No. LAN IP Protocol Type LAN Port Public Port Enable Configure
1 192.168.2.16 TCP 80 8888 v
Doet het ook niet.. Poort 8888 is niet geopend op xx.xx.xxx.xxx
Thanks again, deze hebben volgens de datasheet dezelfde eigenschappen, ik weet genoegNosmo zei:Ik heb een FQD11P06 gebruikt, dat is de SMD versie van de FQU11P06.
Zit hier ook al aantal uur te sleutelen met de port forwarding, lijkt dat de synology de overhand heeft in mijn netwerk. Photo station zit ook op internal port 80 bijvoorbeeld, geen idee of dat conflicten geeft. Krijg iig zowel op HTTP 80 als HTTPS 443 geen respons van mijn externe IP, ook niet na port forwarding instellen op deze poorten. Nog even doorpuzzelen dit weekend.