BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 6!

Stel ik rook iets wat maar een klein uurtje nodig heeft, hier heb ik dan niet de fan voor nodig om de WSM op temperatuur te houden, Is de HM dan ook alleen als kerntemperatuur meter/pit meter te gebruiken, of werkt de HM alleen icm de Fan
 
sjdehaan zei:
Stel ik rook iets wat maar een klein uurtje nodig heeft, hier heb ik dan niet de fan voor nodig om de WSM op temperatuur te houden, Is de HM dan ook alleen als kerntemperatuur meter/pit meter te gebruiken, of werkt de HM alleen icm de Fan

De HM is ook als standalone temperatuurmeter te gebruiken, je hoeft dus niet perse een fan of een pit probe te gebruiken.
 
Nosmo schat je dat dit nog een keer gaat gebeuren in 2016 (vertrek binnenkort voor langere periode naar buitenland).
 
Christian_Ku zei:
Nosmo schat je dat dit nog een keer gaat gebeuren in 2016 (vertrek binnenkort voor langere periode naar buitenland).

Ik heb nog geen idee eerlijk gezegd, ben eigenlijk opzoek naar een andere manier om HM's te gaan maken. Het nadeel is dan wel dat ik onderdelen op voorraad moet gaan houden en dan gaat de prijs omhoog.

Op dit moment kan ik dus nog niets toezeggen.
 
Ik ben stiekem alvast een beetje aan het voorwerken ;)

batch6-1.jpg


Verder dan dit gaat echter niet meer lukken, heb geen printjes en onderdelen meer (maar die komen er wel aan)!
 
En de 3D printer draait ook alweer overuren :D

batch6-2.jpg
 
Nice!!!  :D
 
Goed bezig Piet!!
 
Gaaf gaaf gaaf !!!
 
Wanneer denk je dat ze klaar zijn?
 
Ren? zei:
Wanneer denk je dat ze klaar zijn?

Voorlopig nog niet, dit waren de restjes onderdelen en printjes die ik nog over had. Vanaf volgende week ben ik weer een paar weken op klus dus dan heb ik geen tijd om er aan te werken. Reken er op dat ik begin november alles in huis heb en dan heb ik nog een weekje nodig om alles af te maken.
 
Beste Nosmo,

Geld is inmiddels overgemaakt ;)

mvg,

Ren?
 
Kijk eens wat de postbode vandaag kwam brengen;

Maverick%20probes.png


Na het debacle met de levering van de probes voor de vorige batch ben ik op zoek gegaan naar een betrouwbare leverancier voor de probes. Die heb ik gevonden en meteen een order geplaatst onder het mom van beter te vroeg dan te laat geleverd. Het nadeel is dat ik er minimaal 50 moest bestellen, het voordeel is dat dit de verbeterde versie van de ET73 probe is. Deze hebben een langer snoer, zijn beter bestand tegen water en kunnen tegen een hogere temperatuur(380C).

Veel prijsverschil is er niet, behalve dat ik nu de gebeterde probes heb voor ongeveer dezelfde prijs als het normale type.
 
Geld zojuist overgemaakt :)
 
Goed bezig Nosmo!
Kan niet wachten om alles in het echt te gaan gebruiken :)
 
Alle kastjes zijn ook al geprint, en bijna alle betalingen staan of al op m'n rekening of zijn per mail bevestigd dus dat gaat ook de goede kant op.

Ik hoop dat ik uiterlijk dinsdag de rest van de spullen kan gaan bestellen.
 
Betaling is gisteren gedaan.
 
Mijn betaling is er ook uit. dat wordt een mooi sinterklaascadeau  :). Ik heb je nog een PM gestuurd ivm de probes.

Grtz, Norbert
 
Kan ik ook een mega bestelling plaatsen... voor een adapter plaatje om de blower op een BGE Large te plaatsen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan